SEEKOR IRSHAD MANJI; PELAMPAU SEKS LESBIAN.

Ada seekor manusia, berkata bahawa seorang gay dan lesbian juga adalah manusia ciptaan Allah. Nak tahu, bacalah di sini (Irshad Manji: Gay dan lesbian juga ciptaan Tuhan.). Itu dia kata, dan saya kata pula, iblis dan syaitan pun ciptaan Allah juga.

Pig.
Seekor lesbian hendak menjustifikasikan kelesbianannya dengan mengatakan bahawa gay dan lesbian pun ciptaan Allah adalah satu justifikasi yang terlalu 'lame'. Tolonglah Irshad Manji, kot ye pun hendak menyesatkan manusia, gunakanlah ayat perumpamaan yang bijak sedikit.

Jika semua manusia hendak menggunakan akal logik Irshad Manji, maka tiada salahlah bagi pembunuh bersiri dan perogol tegar untuk melakukan kerja 'harian' mereka. Selepas ini, kepada sesiapa manusia yang perangainya suka merogol orang, maka anda semua boleh menjustifikasikan perbuatan merogol tegar anda dengan mengatakan;

 "Merogol juga adalah ciptaan Tuhan, dan perogol juga adalah ciptaan Tuhan, oleh itu, tolong jelaskan kepada saya?".

Apabila seekor manusia, kononnya mengaku bahawa beliau adalah seekor manusia yang berfikiran 'terbuka' dan liberal, namun, apabila mulutnya terbuka, maka dengan terang dan nyata, beliau adalah seekor manusia yang hipokrit.

Mari kita lihat apa dia cakap dalam wawancara dengan MalaysiaKini,
Satu;
"Kembali kepada Al-Quran, setiap orang adalah ciptaan Tuhan. Malahan gay dan lesbian juga dicipta Tuhan...
"Tolong jelaskan kepada saya," kata Irshad dalam wawancara eksklusif dengan Malaysiakini.

Dua;
Tegasnya, beliau tidak perlu meminta maaf kepada sesiapa hanya kerana berbeza pendapat dengan orang lain dalam perkara tersebut.

Yang nombor satu, itu saya telah jawab, tetapi yang nombor dua, sebenarnya, saya tidak perlu jawab, kerana ianya telah dijawab oleh mulut hipokrit dari Irshad Manji sendiri, iaitu;

Mengulas perkara ini, Irshad kesal apabila ketua polis bandar tempat programnya berlangsung menghebahkan lokasi hotel beliau menginap melalui Twitter dan mendedahkannya kepada ancaman keselamatan dari golongan pelampau agama.
"'Kerjasama di antara kumpulan pelampau seperti Front Pembela Islam dan polis ini mengejutkan dan memalukan dan ia perlu diberi perhatian daripada segi rekod hak asasi di Indonesia," kata Irshad.

Amboi, tahulah pula dia kesal, ada manusia yang cuba menggagalkan programnya. Kenapa tidak dijustifikasikan, bahawa golongan 'pelampau' agama juga adalah makhluk ciptaan Tuhan, jadi apa salahnya mereka mengancam keselamatan beliau.

Jika kita gunakan justifikasi seekor Irshad Manji, maka apalah juga salahnya 'pelampau' agama itu membakar beliau hidup-hidup sehingga mati? Kerana perbuatan mereka itu juga adalah dari makhluk yang diciptakan oleh Allah SWT. Oleh itu, apa salah mereka? Tolong jelaskan, wahai Irshad Manji?

Juga, apa yang dilakukan oleh pelampau agama itu adalah tidak salah dan mereka melakukannya hanya kerana mereka berbeza pendapat dengan Irshad Manji, maka golongan pelampau itu tidak perlu memohon maaf satu sen pun kepada Irshad Manji. Amacam? Betul ke tidak Irhad Manji. Boleh tolong jelaskan kepada saya.

Akhir sekali, atas roh menghormati pendapat Irshad Manji, maka saya juga tidak akan memohon maaf sama sekali kepada Irshad Manji kerana menggunakan ayat seekor kepada beliau, kerana saya menganggap beliau adalah lebih hina dari binatang ternakan dan lebih kotor dari babi serta menggelarkan kamu pig dalam gambar di atas. Kenapa saya tidak mahu memohon maaf? Kerana saya juga adalah makhluk ciptaan Allah dan penghinaan melampau saya ini kepada kamu juga adalah dari ciptaan Allah.

Oh ye, saya juga tidak akan memohon maaf hanya kerana berbeza pendapat dengan kamu, wahai seekor Irshad Manji......

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?