Mari sama-sama kita sebut syahadah

Isnin, Mac 23, 2015

PKR ADALAH MUSUH SAYA, SEKARANG.

Kesian pkr. Dah jadi umno. Atau memang sebenarnya, pepuak pkr ni dari spesis umno. Yang di konvet menjadi pkr.

Pemikiran tetap sama. Tidak mahu syariah Islam terlaksana. Dengan ayat kearaban, pkr membuat cerita bahawa enakmen hudud yang akan dibawa PAS kelantan tidak ikut maqasid syariah lah, tidak mengikut maslahah ummah lah, tak ikut fiqh awwaliatlah... memang mulut jahat.

Aku tak nak kutuk dap hari ni, sebab dap memang parti yang sungguh anti kepada syariat Islam. Hari ini aku nak belasah pkr cukup-cukup. Parti yang tak sedar diri, yang tak mahu bertaubat, yang iktikad yang songsang dan kepimpinan mereka yang sungguh berlagak dan ego tahap cap ayam.

Aku, adalah seorang manusia yang berada dalam jemaah PAS, tidak akan menghalalkan diriku untuk mengundi pkr buat selama-lamanya. Antum semua sudah menjadi musuh aku seperti umno. Aku tidak akan membantu apa-apa- walau setitik peluh pun, untuk parti pkr, apatah lagi hendak menyokong pkr, walau satu saat, kerana antum semua sudah menjadi musuh, sama seperti umno.

Pedulikanlah dengan semua politiking yang korang sedang lakukan sekarang. Ianya hanya menyenangkan kerja syaitan, untuk menjuruskan manusia ke dalam neraka.

Maka, sayonara pkr. Antum semua adalah musuh saya sekarang!!

0 ulasan: