KES ANWAR, HANYA ALLAH SHJ YG TAHU..

Bawah ni ada gambar dari blog Sungai Anak Derhaka.



Cerita berkenaan 2 golongan. Satu sokong Anwar, satu sokong Saiful.

Aku,.. tak sokong sesiapa.. sebab ianya bukan aku yang boleh menentukan betul atau salah mereka berdua. Jika Anwar benar-benar bersalah, dalam hudud, hukum mati. Rejam sampai mati. Jika Saiful betul betul memfitnah, maka 80 kali sebatlah dia kena.

Nanti orang kata, jika hudud, maka sahlah Saiful yang kena kerana dia takde 4 orang saksi.. Tetapi, kita kena tengok kes ini, Saiful kata dia dipaksa liwat, atau kena rogol, maka kes rogol, saksi 4 tak diperlukan, bukti DNA pun dah cukup mensabit.

Oleh itu, aku lihat, kes ini memang haru biru. Sebelah kata konspirasi, sebelah kata betoi. Aku keliru. Kerana perasaan 1999 sudah tiada dalam hatiku.....

Maka, aku kata, hanya Allah sahaja yang tahu.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?