NURUL IZZAH DENGAN EGONYA.




Jika bukan hujah agama, hujah apa lagi yang cik adik Nurul Izzah cadangkan? Guna kepala akal sendiri? Guna pendapat kafir barat? Guna akal sosialis? Guna akal liberalis?

Apabila seseorang, sudah ada penyakit ego, penyakit sombong, penyakit anggap diri lebih bijak dengan orang lain, maka akan hancurlah orang itu, dengan menutur kata yang boleh menjahanamkan dirinya sendiri. Malah merosakkan orang-orang disekelilingnya.....

Ulasan

FZT berkata…
like daughter like father hehhe
Anda Sendiri Fikir berkata…
Bukan ego tapi biadap kerana itulah Allah SWT bagi 1 akal 9 nafsu untuk kaum Hawa dan 9 akal 1 nafsu bagi bani Adam. Itu pun masih nak berhujah 'lihatlah bagaimana kaum Hawa dapat mengawal 9 nafsu dengan hanya 1 akal berbanding dengan bani Adam yang tidak boleh mengawal 1 nafsu walau pun diberi 9 akal'.
Adakah beliau sedar apa yang Allah SWT anugerahkan ada hikmah disebaliknya?.
Tanpa Nama berkata…
Tolonglh fokus kpd yg satu dahulu. Tumbngkn regim yg zalim .. dan brlaku adil lh setelah itu. Ini baru Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan. Tunjuki lh keyakinan kpd rakyat yg parti kamu bagus dan jujur. Jangan lah melatah latah dgn perkara dan ucapan yg rakyat tidak suka kamu ucapkan. Boleh, kan ..

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?