MB SELANGOR; DAH TAU TU, TOLONGLAH MOHON MAAF PADA PAS!!

Jika saya jadi RPK, saya akan kata, 'I told you so.'

Tetapi memandangkan saya ini bukan RPK, malah hanya gejuis cap ayam, maka apa yang akan saya kata ialah, 'kan ke aku dah cakap'.

Isunya senang. Siapa hendak dilantik sebagai MB Selangor. Senang. Tetapi, hendak melaksanakannya, memang main payah.

Cuba baca ini, tentang pengetahuan saya tentang masalah hendak melantik MB Selangor ini;

MB SELANGOR; PADAN MUKA AZMIN KALAH DI KOTA DAMANSARA!

Saya berkata didalam artikel itu, kerana saya nampak, ramai orang tidak nampak apa yang sebenarnya masalah dengan permasalahan melantik MB Selangor ini sebenarnya.


Blogger celaka, sengaja mahu menunjukkan kepada para gejuis, masalah yang timbul di Selangor, adalah masalah PAS yang hendak memegang jawatan MB Selangor. Itu yang mereka fitnahkan. Yang lebih teruknya, blogger PKR dengan selamba ambil kenyataan dari Faqar yang memang jelas blogger paling celaka dalam dunia sebagai sumber fitnahnya. (Baca ini dan ini) Bodoh juga Anak Sungai Derhaka kerana kena tipu dengan Fakap.


Sekarang, timbul perkara ini pula;

PAS dan DAP setuju Khalid Kekal MB Selangor, Tapi ada yang tak setuju pulak!!!

Dan juga ini;

Betulke Zuraida Kamaruddin ni?.. Sombongnya dia...


Nampak tidak, masalah sebenarnya siapa dalam isu MB Selangor ini. Oleh itu, tolonglah jangan buat mulut tahi kepada jemaah PAS berkenaan dengan isu ini....


Ulasan

Unknown berkata…
aku ske hanggg...hang kena lawan2 blogger jahanma ni..teruskan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?