Mari sama-sama kita sebut syahadah

Jumaat, Mei 08, 2009

MELAYU DAH JADI MACAM LEMBU.

Gila. Itu yang terkeluar dari mulut hamba melihat perangai parti rasuah di dalam dewan undangan negeri perak. Gila bangang!

Hamba pun sudah tidak tahulah, ada juga perangai orang melayu cap ayam yang berperangai macam lembu jika gilakan kuasa. Bukan setakat melayu cap ayam sahaja macam lembu, india dan cina yang berdekatan dengannya pun akan terima sama sindrom perangai macam lembu. Seperti penyakit selesema babi, boleh berjangkit melalui udara.

Mengapa ada orang melayu berperangai macam tiada akhlak dan rendah moral serta seperti perangai seperti lembu ini, semuanya salah kerana umno laknat. Ya, semuanya salah kerana adanya umno laknat di tanah Melayu ini. Jika tiadanya parti seperti umno ini di Malaysia, maka hamba yakin orang Melayu akan lebih beriman kepada Al-Quran dan Sunnah Rasulullah. Tetapi, disebabkan umno ini yang neo-sekular, semangat kebangsaan, makan rasuah haram, maka beginilah melayunya sekarang. Macam lembu.

melayu sudah menjadi lembu bukan bermula dengan cerita di Perak ini, bukan. melayu sudah menjadi lembu semenjak melayu tidak menerima Islam sebagai wadah bernegara. melayu sudah menjadi lembu semenjak melayu mengatakan hudud dan hukum Islam itu sudah ketinggalan zaman. melayu sudah menjadi lembu semenjak orang melayu berkata laksana hudud tiadanya batu hendak buat bangunan, laksana hudud, nanti ramai yang akan kudung tangan. melayu sudah menjadi lembu semenjak melayu kata politik dan agama tidak boleh disatukan. Semenjak itulah melayu sudah menjadi lembu. Malah lembu lebih mulia dari melayu semenjak itu.

Hamba setakat ini sudah cukup menyampah dengan perangai orang melayu yang hilang Islamnya, hilang budaya Melayunya dan hilang akhlak kesopanannya. Hamba menyampah dengan melayu sebab hamba ini bangsa Melayu. Melaka campur Perak. Anak hamba pula Perak campur Melaka campur Selangor campur Terengganu. Begitu kuatnya kemelayuan yang ada pada hamba ini. Bercampur darah dengan 4 kesultanan. Tetapi, disebabkan umno laknat, habis rosak orang melayu.

Cap ayam sungguh,.......

0 ulasan: