Mari sama-sama kita sebut syahadah

Khamis, November 06, 2008

AMERIKA AKAN JATUH, ISRAEL AKAN NAIK.

Apalah pulanya ni ada yang memandai-mandai mengatakan Presiden Amerika laknatullah yang baru sekarang ini Black African American? Dia ini budak kacukanlah. Kacuk hitam dan putih. Keluarnya kelabu asaplah.

Masa kempen, suka sangat dia sokong zionis dan negara haram jadah Israel. Siap lekeh-lekeh lagi rakyat Palestin. Inilah dia ahli politik Amerika, disebabkan hendak kuasa, mereka yang nyata lagi jelas syaitan pun mahu dibodeknya. Hendakkan sokongan pelobi Yahudilah itu.

Hamba rasa, kuasa dunia sekarang akan beralih ke Israel. Amerika akan punah lanah dengan kemelesetan ekonomi dan segala gaduh-gaduh dalaman nanti akibat cerita sebenar askar Amerika kantoi di Iraq dan Afghanistan disebar luaskan. Tidak lama lagi, mungkin kuasa ekonomi berpindah milik dengan jelas oleh negara haram Israel.

Mana tidaknya. Sistem ekonomi dunia sekarang ini pun, dicipta dan digundah-gulana oleh zionis yahudi laknatullah. Satu dunia ikut sistem puak kafir ini. Musuh utama kuasa dunia ini nanti semestinya adalah jemaah-jemaah Islam. Diulangi, musuh-musuh utama kuasa dunia ini nanti adalah jemaah-jemaah Islam, bukannya para munafiq dan fasiq, kerana puak munafiq dan fasiq yang sedang memerintah umat Islam sekarang ini adalah boneka mainan mereka.

Jadi, apa yang umat Islam hendak lakukan? Duduk sahaja depan TV tengok Astro? Fikir-fikirkanlah,......

0 ulasan: