MESIR TERKINI; BODOH PUNYA TAMAROD MESIR!!

Hari ini saya kembali bergejuis. Setelah berehat seharian, saya rasa adalah menjadi tanggungjawab saya untuk bergejuis berkenaan cerita di Mesir.

Kenapa Mesir? Kerana saya beraggapan, kebangkitan Islam akan bermula disana. Dan seterusnya akan merebak ke seluruh dunia. Isme-isme manusia akan mati, yang akan hidup, hanyalah perundangan Allah SWT.

Apa-apa, hari ini saya ingin menunjukkan sebuah gambar daripada sebuah portal berita Arab. Cuba anda semua lihat di bawah;


Nampak tidak perbezaan cara duduk oleh diplomat EU apabila berjumpa dengan Dr Morsi, dengan perampas kuasa askar dan sekular fasiq?

Sedangkan orang bukan Islam pun tahu, dimanakah terletaknya rasa hormat kepada kepimpinan negara Mesir, takkan penyokong tamarood begitu bodoh lebih bodoh dengan orang bukan Islam?

Bodoh punya Tamarood Mesir!!



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?