"SALAHKE SAYA HENDAK JUMPA PM SAYA?"

"Salah ke saya hendak jumpa PM saya?". Ayat paling power dari AMK ketika diheret oleh polis bagi menghalang pihak AMK dari memberi surat 8 tuntutan Bersihkan Pilihanraya Malaysia.



Perlu difahami disini, jika hendak berjumpa Pok Najib, anda semuanya mestilah datang menyembah seperti hendak berjumpa Sultan-Sultan Melayu. Tidak boleh 'terjah' begitu sahaja. Lebih-lebih lagi jika anda adalah ahli parti bukan BN, maka lebih lagilah anda tidak boleh mendekati lansung PM walau 10 meter jauh. Ini kerana anda adalah penderhaka kepada negara. Kah, kah, kah.

Sudahlah ahli parti bukan BN, pakai baju kuning pula itu. Lagilah anda tidak boleh berada berdekatan langsung dengan PM. Walau ternampak bayang-bayang pun, anda akan dihalau serupa lembu masuk kandang oleh polis yang 'budiman'.

Perlu juga diingati, rakyat marhaen seperti kita, lebih-lebih lagi yang suka sangat pakai baju kuning dan ahli bukan parti BN, adalah serupa dianggap oleh Pok Najib manusia berkasta rendah serupa paria yang tidak boleh menyentuh Pok Najib yang berkasta tinggi, iaitu kasta cincin 24 juta. Jika kita rakyat marhaen berdekatan dengan Pok Najib, maka beliau akan dimandikan air bunga untuk membersihkan diri dari kekotoran yang dipanggil keadilan.

Maksud 'Rakyat didahulukan' oleh Pok Najib ialah, rakyat akan didahulukan dibelasah oleh polis. Polis akan menghukum rakyat dahulu dan tidak akan langsung menyentuh Pok Najib walau beliau membunuh manusia dengan menggunakan C4. Apa-apa yang dibuat oleh pemimpin, tidak boleh dikaitkan dengan kesalahan undang-undang kerana undang-undang hanya digunakan kepada rakyat kerana rakyat didahulukan.

Oleh itu, padanlah muka Melayu kerana anda semua telah dibodohkan umno dengan sekian lama, mungkin kerana orang Melayu ini senang diperbodohkan. Namun, hamba pun Melayu juga...... kasihan Melayu.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?