TERGEMPAR!! DALANG SEBENAR BERSIH 2.0,JANGAN TERKEJUT....

Hamba sebenarnya sudah lama tahu berkenaan cerita ini. Cumanya hamba tidak mahu memberitahu didalam blog ini, takut-takut rakan-rakan blogger akan menuduh hamba ini tali barut, gunting dalam lipatan dan bermacam-macam tuduhan lagi terhadap hamba.


Hamba sebenarnya sudah lama tahu, siapakah talibarut sebenar Bersih. Siapakah dalang sebenar disebalik NGO haram Bersih ini.


Hamba sebenarnya, bukan hendak pergi ke perhimpunan itu sebenarnya. Tetapi mahu melihat, adakah dalang sebenar Bersih akan muncul dicelah-celah orang ramai semasa perhimpunan Bersih itu.


Namun, setelah melihat berbagai-bagai gambar, baik dari SB, polis biasa, TV3, media Kerajaan, blog-blog PR, gambar youtube, didapati, dalang sebenar Bersih tidak muncul. Beliau masih lagi berselindung dan menyorok tidak mahu orang ramai, terutama rakyat marhaen seperti kita, mengetahui bahawa beliaulah sebenarnya dalang itu.


Oleh kerana perkara ini adalah penting, dan melibatkan ramai pihak, dan ianya juga akan mengejutkan pencinta-pencinta demokrasi. Malah akan lebih mengejutkan pejuang-pejuang Islam seperti ahli-ahli PAS, maka hamba perlu juga menceritakan perkara ini. Agar kita semua tidak tertipu lagi kepada 'master mind' sebenar institusi Bersih ini.


Apa yang hamba boleh berikan, adalah informasi gambar di bawah, semoga, mereka-mereka yang bersusah payah turun ke KL pada 709 itu, jangan kecewa dan terkejut,.....




inilah gambar dalang sebenarnya..... di bawah ini....


.............
.

.

.

.............


Inilah dia .....





KAH! KAH! KAH! Jangan marah,..... buat lawak je......

Ulasan

dyg berkata…
ko gila, adala dia turun.,tp kne tngkap,huahahha
Tanpa Nama berkata…
saya takkan baca lagi blog main2 macam ni. Ni la warga tak guna.
Unknown berkata…
common on la tanpa nama berkata,sy rse nie lawak jenaka shj...nk tension2 sgt npe
fauzi bada berkata…
CAYALAH BRO..siasatan mcm HAwai 5 O
TERGODA I, U.....
TUJU LAGU BLEHHHH...

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?