Obama, zionis, Gaza, Al-Aqsa.

Obama, presiden kulit hitam amerika pertama didunia. Bohonglah! Mana pula dia itu berkulit hitam, Obama ni manusia spesis kelabu asap. Putih campur hitam, jadi kelabu asaplah. Sudahlah kelabu asap, kata-kata orang nenek moyangnya asal beragama Islam kerana ada Hussein pada namanya. Jika ya, dia ni keturunan murtad ke? Lagi naya.

Lebih senang umat Islam hendak menentang Bush, memang terang-terang kafir laknat dia tu. Tetapi, si Obama ini, lain macam sahaja cap ayamnya. Jangan haraplah umat Islam hendak menunggu-nunggu pemimpin negara kafir ini hendak membantu umat Islam. Memang sampai bila-bila pun mereka tidak akan membantu.

Jika ada masyuk, barulah mereka berkonon-kononnya hendak menolong umat Islam. Pigi dah! Ayam KFC pun tidak akan percaya kepada presiden amerika. Dasar membohong. Tengoklah apa yang si kelabu asap itu berkata, si kelabu asap menyuruh HAMAS pula yang meletakkan senjata. Macam HAMAS pula yang bersalah kerana serangan zionis ini. Si laknatullah zionis dianggap hanya bertindak kerana diserang HAMAS. Memang cap ayam punya si kelabu asap tidak boleh diharap ini.

Hamba hendak kabor kepada semua umat Islam, kembalilah berjuang untuk menegakkan Khalifah Islam. Kembalilah kita semua berjuang menegakkan kembali empayar Islam dan Islam itu yang menjadi kerajaan dominan dunia, kerajaan yang membentuk perjalanan hidup manusia, bukannya dikawal oleh sekelompok yahudi zionis kafir.

Jangan lupa akan Haram Al-syarif yang masih dijajah oleh zionis. Tanah haram yang didalamnya terletak masjid Al-aqsa yang wajib kita bebaskan. Hukum haramnya orang kafir menjejaki tanah haram itu adalah sama hukum haramnya orang kafir menjejak kaki di tanah Mekah dan Madinah. Mekah dan Madinah Allah telah menjanjikan perlindungan, tetapi Allah maha kaya, Dia biarkan satu tanah haram untuk umat Islam sendiri melindunginya iaitu tanah Haram Al-syarif, masjidil Al-Aqsa.

Sekarang ini, dengan selambanya, pelancong-pelancong kafir memasuki tanah haram ini, dengan selambanya tentera laknatullah sikafir zionis yahudi memasuki kawasan haram ini malah ke kawasan masjid. Memang membantu mangsa kezaliman zionis di Gaza adalah wajib. Memang wajib. Tetapi jangan kita dilalaikan kerana hanya tertumpu kepada Gaza, maka si yahudi zionis laknatullah akan memusnahkan masjidil Al-Aqsa. Jangan sesekali lalai, JANGAN!

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Orang Islam kena berdikari. Negara Islam kena berdikari.

Setakat tunjuk perasaaan dan perarakan tak cukup.

Bila berdikari barulah kita tak kisah siapa jadi presiden amerika syarikat.

Eloklah kita belajar strategi rasul kita.

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?