AKAL TIBA-TIBA MEREWANG.

(Muka jejaka tampan bersama anaknya yang comel)


Tiba-tiba sahaja, hamba teringat kena air asid dan gas pemedih mata difikiran hamba yang tidak geliga ini. Dengan secara yang penuh misteri, terlintas difikiran hamba yang penuh idea lagi berinovasi terkini ini tentang saat dan ketika hamba terkena pancutan air asid dan tembakan peluru gas pemedih mata ketika hamba berdemo dahulu kala.


Hamba terasa pelik. Ajaib pun ada juga. Mungkin agaknya sudah lama hamba tidak pergi berdemo, maka akal hamba memberontak kepada badannya mengapa sudah lama tidak pergi berdemo? Ya, mungkin. Semenjak kecewa dengan 'demo' protes tidak menjadi dahulu, hamba agak kehilangan nafsu untuk berdemo. Apalagi ada manusia cap ayam hendak berdemo secara telanjang bonge, lagilah hamba tidak bernafsu untuk berdemo.


Maka oleh itu, dapat disimpulkan oleh akal hamba setelah kembali teringat akan kesakitan terkena pancutan air asid dan gas pemedih mata, maka akal hamba menyatakan kepada urat saraf hamba bahawa terkena gas pemedih mata adalah lebih sakit daripada terkena air asid. Ya, gas pemedih mata lebih sakit dari air asid. Adakah anda yg membaca blog ini percaya, jika tidak, cubalah buat eksperimen sendiri.


Tiba-tiba mata mengantuk. Tidurle dulu,.....:)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?