Mari sama-sama kita sebut syahadah

Rabu, November 06, 2013

WOI umno!! DAH KALAH TU, KALAH JE LAAA!!

umno!!

Dah kalah tu, kalah je laa..... Kah Kah Kah Kah!!

Bila lagi aku nak gelak orang kalah yang tak ngaku kalah ni. Masa ini lah.

Kah! Kah! Kah! Kah!

Seronoknya saya melihat gelagat pepuak umno apabila mereka kalah dengan undi 1084 undi. Saya lebih seronok jika PAS menang 1 undi sahaja. Pasti pepuak umno akan gila meroyan. "Lagi satu undi jeee lagiii." Ha ha ha.....

Hari ini saya hendak menjadi budak jahat sikit.

Bukannya apa. Melihat gelagat cap nangka pepuak umno yang tak reti-reti hendak menerima kekalahan yang memalukan. Kalah dengan orang kampung walau dah rasuah duit berjuta-juta ringgit. Tapi tetap kalah. Kemudian tak mengaku kalah dengan kata mereka telah 'menang' sebab undi majoriti PAS merosot.

Kah! Kah! Kah! Kah!

wei umno!! Dah kalah tu, kalah je laaaaa......

Janganlah pulak nak ungkit ada pengundi hantu dalam sekolah pondok. nanti yang terbongkar, satu Malaysia ada pengundi hantu.... Kah! Kah! Kah! Bodo punya anak Mahathir.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alah jang, dah macam gelagat budak-budak main badminton kat laman rumah. Pakai reket dan kasut baik punya...lawan punya ceykai je, belanja minum pulak tu. Tup-tup kalah???!!! Bahasa jalanan sekarang 'bengkek' le. Gitu le gambaran yg dapek den huraikan.