Mari sama-sama kita sebut syahadah

Khamis, Jun 27, 2013

KES DAKWAT KEKAL; INI SEMUA SALAH HUSAM!

Seperti tajuk diatas. Dakwat kekal, ini semua salah Husam!!

Mana taknya? Cuba baca statement seorang manusia di bawah ini;

'Kita tak perlukan dakwat kekal'

Memang cap ayam.

Kan ke elok, jika Husam menang di Putra Jaya. Tak perlulah saya ulas ayat cap ayam oleh Menteri KL nih.... Memang, ini semua sebab salah Husam kalah di Putra Jaya.

Apa-apa pun, sebelum dilanjutkan lalutan saya berkenaan isu dakwat kekal, saya nak kabor pada semua gejuis, 'kan ke aku dah kata dulu'.

Saya dah kata, dakwat kekal ini, lakonan sahaja yang dibuat oleh SPR.

Saya dah kata, dakwat kekal ini, akan tidak kekal jika dibasuh dengan bahan yang akan menghilang dakwat itu. (tengok-tengok, dengan sabun pinggan pun boleh tanggal)

Saya dah kata, umno tidak akan membiarkan dakwat kekal itu kekal. Kerana umno memerlukan pepuak dia boleh undi lebih dari 2 kali, dan pepuak dia undi untuk orang lain.

Sekarang tengok, apa cerita. Pepuak umno dah spin cerita, yang mengatakan dakwat kekal ini menyusahkanlah, membahayakanlah, tak perlu dibuatlah, sebab ada ic lah. Piirah mabuk denan cap ayam tu.....

0 ulasan: