Mari sama-sama kita sebut syahadah

Isnin, Julai 09, 2012

SULTAN JOHOR PUNYA PASAL LAGI DAA....

Memang betul apa yang disebut oleh Raja Petra, kita ini berpolitik benci membenci. Tak senang mulut kita, dengan membebel sana, membebel sini, membelasah seteru politik kita, tak kira tempat, betul atau salah. Macam cap ayam.

Salah satu contoh ialah kes Uncle Seekers. Tak senang mulut blog-blog PR membelasah Uncle Seekers, kenapa dianya sangat kebal, berbanding dengan Nizar MB sebenar Perak, yang terus disoal jawab polis dalam kes 'hina' Sultan Johor.

Uncle Seekers rileeks je kutuk Sultan Johor (dan kerabatnya), tapi Nizar tak boleh langsung. Uncle Seekers rileeks je 'hina' Sultan Johor, sebab umno belakang dia ke?

Itulah ungkapan blogers-blogers PR.

Naik menyampah saya dibuatnya.

Tengok sekarang, disebabkan mulut tak pernah puas hati kome sekelian, menyebabkan, memang benar Uncle Seekers kena tangkap polis. Hah! Baru puas hati? Terutama media perak yang memulakan perasaan tak puas hati Uncle Seekers tak kena tangkap 'kutuk' Sultan.

Apa punya tuut la korang ni, sekarang, dah kena tangkap Uncle Seekers, kena belasah dalam lokap, kena tuduh bawa morfin 10kg dalam saku, baru kamu nak deffend dia. Piirah mabuk. Dulu sapa suruh mulakan. Tengah asyik kita tengok cerita 'sensasi' Sultan Johor dan kerabatnya, sekarang, hah! Blog dia pun dah lesap.

Bodo punya blogger.

0 ulasan: