Mari sama-sama kita sebut syahadah

Jumaat, Mac 23, 2012

HAMBA DAH KATA, AZMIN ALI NI HANTU.

Hamba dah kabor, Azmin Ali ini hantu. Kot ye pun hendak bantai Dr Hassan Ali, bantai lah. Ini dia bantai cerita tah apa-apa 'renovate' pejabat hingga RM300k. Cap ayam punya Azmin.

Hamba memang tidak akan berbaik sangka pada Azmin cap ayam ini. Hamba sentiasa berburuk sangka pada beliau. Kerana beliau ini pun jenis umno juga. Masyuuk sana masyuuk sini.

Disini hamba hendak kabor, apa yang dia sebut itu, yang seperti kononnya dia membantai Dr Hassan Ali, sebenarnya ialah dia membantai PAS Selangor. Kerana pada masa Dr Hassan merenovatekan opis dia, dia adalah PJ PAS Selangor dan juga Naib Presiden PAS. Maksudnya, orang PAS pun macam umno. Itu yang dia nak sebutkan. Padahal, nanti, orang PAS pun boleh sebut, yang hang pun perangai macam lanun umno.

Hamba dah ambil keputusan, walau masa dahulu, ada Mat Saman Kati kata, hamba akan pangkah PAS sampai bila-bila, namun tidak sekarang. Hamba akan tengok calon dahulu, jika dianya YDP Shah Alam, hamba akan pangkah dua-dua petak empat segi. Lantak pi lah. Kalau dia menang juga lantak pi lah. Tetapi hamba tidak mahu hamba bertanggungjawab memenangkan beliau. Serupa hamba tidak mahu bertanggung jawab membiarkan umno menang. Ada faham?

Maksudnya, hamba buat undi rosak. Tiada siapa boleh usik kertas undi hamba. Jika hamba tidak keluar mengundi, hamba yakin, pasti ada orang lain undikan untuk hamba jam 4.50 petang nanti. Oleh itu, hamba akan keluar mengundi, tapi buat kerja undi rosak. Serupa mak hamba buat selama dia mengundi di Parlimen Segambut. Keluar mengundi, tetapi undi Gerakan pun tidak, undi DAP pun tidak. Padan muka calon.

Waktu sekarang ini, hamba berdoakan agar yang menang di Malaysia ini adalah Islam. Bukan PR, bukan rakyat, tetapi Islam. Lantaklah korang hendak kata apa pun. Itu pendirian hamba. Islam mesti menang dan jika memenangkan PAS itu akan memenangkan Islam, maksudnya, betullah perjuangan hamba selama ini dalam PAS. Tetapi, jika hanya untuk memerintah dan ikut telunjuk rakyat sahaja, mampuih pi la.....

0 ulasan: