Mari sama-sama kita sebut syahadah

Ahad, Februari 12, 2012

VALENTINE: KARPAL JADI CAP AYAM.

Hamba baca Sinar tadi. Keluar berita DAP tidak setuju kempen Pas dan hamba pun baca. Nada kebiasaan Karpal, bila cerita tentang Islam, dia akan menjadi umno bn. Hamba tidak pasti, adakah DAP sebagai entiti parti yang tidak setuju dengan PAS, atau hanya Karpal sendiri yang tidak setuju dengan PAS.

Jika DAP tidak setuju dengan 'kempen' PAS, maksudnya, DAP menentang Islam itu sendiri yang mengharamkan menyambut Hari Kekasih. Ini perkara berat. Dan jika Karpal sahaja yang tidak bersutuju dengan 'kempen' PAS, maka memang sah Karpal adalah musuh Islam sejak dari dahulu lagi.

Jangan ada pula orang berkata, jangan kutuk Karpal dalam kes ini, kita bertahaluf siasi dengan mereka. Kalau ada orang PAS kata begini, hamba akan tumbuk muka dia dengan batang besi. Bengong. Jika ada orang PAS ada kata, 'kita perlu mendidik dan berdakwah secara berhikmah kepada Karpal', hamba akan sepak muka dia dengan tapak kaki. Bodoh.

Jika Omar masih hidup, pasti diaorang pertama akan menghunus pedang untuk memancung mereka yang mengherdik Islam. Namun, malangnya, zaman ini, muslim seperti Omar sudah tiada, malah diperburuk-burukkan dengan kata-kata 'tindakan dakwah yang tidak berhemah'.

Maka,adakah PAS akan sentiasa lembik macam bapok jika ada manusia kafir yang menyentuh sensitiviti agama Islam? Tidaaak sama sekali.....

0 ulasan: