Mari sama-sama kita sebut syahadah

Sabtu, Julai 09, 2011

As Syahid Baharudin Ahmad. Pejuang pertama gugur di BERSIH 2.0.

Alfatihah kepada Baharudin Ahmad, 58, yang meninggal dunia kerana terjatuh akibat ditembak gas pemedih mata dan air asid polis.

-----------------------------------------------------------------------

Celaka kau Polis!

Kamu pembunuh orang Melayu.

Kebodohan kamu menyebabkan seorang Melayu meninggal dunia kerana kamu!!

Duit haram gaji kamu tidak akan hamba halalkan sehingga mati kerana hamba membayar cukai untuk membayar gaji kamu!

Celakalah engkau polis selama-lamanya.

Sebab kamu bodoh sangat ikut telunjuk umno sial pembunuh Melayu.

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan kite nak mengadili bahawa seseorang itu mati syahid dan bukan kite juga mencelakakan seseorang itu selain pencipta kita Allah s.w.t.

Tanpa Nama berkata...

la la la

bodoh nya si pencatat

Islam Benci Perhimpunan Bersih berkata...

Celaka kau Bersih!

Kamu pembunuh Baharudin.

Kebodohan kamu berdegil untuk berdemo menyebabkan seorang Melayu meninggal dunia kerana kamu!!

Perhimpunan haram kamu tidak akan hamba, bangsa hamba dan saudara seagama hamba halalkan sehingga mati kerana hamba membayar cukai untuk Polis menjaga kententaraman hamba dan rakan-rakan hamba yang tidak terlibat dengan demo Bersih Babi!

Celakalah engkau Besih selama-lamanya.

Sebab kamu bodoh sangat ikut telunjuk PKR sial pembunuh Melayu.

Tanpa Nama berkata...

Kita mahu hidup aman, kita bicara keadilan, kita melaung kebenaran.. Alhamdulilah keadaan masih terkawal di seluruh negara. Kepada yg cedera, patah riuk dlm perhimpunan harap ambil iktibar.. Itulah risiko yg anda lemparkan pada org lain sekiranya hal ini merebak ke seluruh negara. Anggaplah ini satu pengajaran bagi kita semua.

Kalimah 'Tiada Tuhan selain Allah' jgn dilaung di jalanan buat pembakar semangat aktiviti yg tidak wajar. Kenapa tak wajar? Sbb menyebabkan kerugian pada org lain, menderhaka kepada ketua agama, menggugat ketenteraman. Semua org berhak menilai tapi bkn semua layak menghukum.

Marilah sama2 kita berdoa agar negara kita terus aman dan maju pd masa hadapan. Jika ada kekurangan dan khilaf dlm kerajaan, doakanlah agar kita beroleh pemimpin yg adil dan jujur dlm memegang amanah. Sesungguhnya Dia Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.

Solat tahajjud byk2 mohon kebenaran dan imarahlah masjid dengan aktiviti yg berfaedah drpd mempertuankan fitnah tanpa sandaran bukti...

berdemo ni lebih kepada pertikaian dan dendam antara pemimpin. kalau betul nk berjuang biarlah ikut saluran yg betul.. byk lagi agenda dan isu semasa yg perlu kite peka utk same2 makmurkan negara ini.. bukan utk memenuhi nafsu serakah nk kejar jawatan sesetengah pemimpin

Tanpa Nama berkata...

syahid kepala butoh ngko
itu namanya mati katak, mati bughah..

Tanpa Nama berkata...

tengok betapa kejamnya polis buat kat tahanan2 brsih

http://www.suarabloggers.com/semasa/10536-esklusif-foto-foto-tak-tau-malu-lembu-bersih-kata-polis-zalim-tapi-makan-makanan-yg-polis-sediakan.html

Anti-Bersih Mesir/Malaysia berkata...

Syahid???? Kalau menentang arahan pemerintah pun syahid ke???

Akan berlaku selepas peninggalanku nanti para pemimpin yang tidak mengikut petunjukku, tidak mengikut sunnahku dengan panduan sunnahku. Akan muncul pula di kalangan kamu orang-orang yang hatinya adalah hati syaitan (manusia berhati syaitan). Aku (Huzaifah) bertanya: Apakah harus aku lakukan jika aku menemuinya? Baginda bersabda: Hendaklah kamu mendengar dan taat kepada pemimpin walaupun dia memukul punggungmu dan merampas harta-bendamu." [HR Imam Bukhari dan Imam Muslim].

Kalau nak ubah pemimpin zalim pun guna lah pilihanraya BUKAN BERSIH OK!!!!!

Mazwandi Mustaffa berkata...

"Jika kulihat umatku gentar berkata kepada orang zalim, 'Hai orang zalim', maka maka mereka tidak layak lagi hidup'. (Diriwayat Ahmad)

"Jihad yang paling utama ialah kata-kata yang benar dihadapan pemimpin yang zalim". (Diriwayat An-Nasa'i- An-Nawawi mensahihkannya di dalam Riyadhush-Shalihin)

Tanpa Nama berkata...

KALAU PERHIMPUNAN SALAL... HARAMM... BAPAK ENGKO SI NAJIB TU HIMPUN BELIA 1 JUTA HARI TU... HALAL PULAK.. BODOH.. ORG BUAT HARAM ... NGKO BUAT JD HALAL... BANGANG

PAHIT BERKATA BENAR berkata...

"Kalau nak ubah pemimpin zalim pun guna lah pilihanraya BUKAN BERSIH OK!!!!!" ?????? Anti Bersih Mesir/Malaysia mkin adalah masalah dari segi pemahaman rasanya... Siapa kata BERSIH nak ubah pemimpin zalim ? ABM/M, paham ke apa maksud BERSIH dan apa pula tututannya ? Cari jawapan dulu pastu baru bagi komen k biaq nampak smart sikit ingat smart sikit bukan SEMAK....

Tanpa Nama berkata...

bongok,siapa zalim?
kamulah yg zalim pada diri sendiri

hadis cantek tapi letak pada tempat yang salah. betul2 macam puak khawarij dia saja lah yg betul orang lain semua kafir semua zalim.

Tanpa Nama berkata...

perhimpunan ijuta belia ada mengganggu orang ramai?

beribu orang pii mintak permit bukak gerai lagi adaa, boleh dpt side income

bodoh mudah macam tu pun tak boleh nak pikir
.

Tanpa Nama berkata...

hai pencatat...
tak sangka perkataan bodoh,sial,celaka tu keluar dari mulut seorang melayu yang memperjuangkan agama.....

dari cara kamu mencatat tu orang dah boleh menilai kamu...

renung-renungkan... ajal tu d tangan tuhan...bukan d tangan polis...

Tanpa Nama berkata...

Jika ada orang bunuh orang. Yang hendak disalahkan adalah Allah? Bodoh apa kamu ni?

Jika polis bunuh orang, nak salahkan Allah? Bangang ke dia ni?