SUBJEK KHAT ADALAH PENYEBAB PH HANCUR JADI ABU

Hari ini saya nak cerita pasal politik sikit.

Nak cerita pasal politik yang terkini lagi sensasi. Banyak kes berlaku sejak akhir-akhir ini.

Bila kita cerita pasal politik, mesti tak lari dengan cerita Azmin disemburitkan. Mesti timbul punya. Kemudian mesti timbul dengan cerita semburitan itu, akan terbit nama Anwar yang menabur benih pada cerita itu. Mesti terbit punya.

Amat jarang orang ramai nak menimbulkan syak wasangka bahawa yang menabur benih cerita itu adalah Tun M. Memang amat jarang sekali. Sebab nampak tak lojik akal waras. Apa kes Tun M nak menjatuhkan muka orang kanan beliau dalam PKR. Memang tak masuk akal.

Tetapi, bagi saya, saya amat yakin, yang menimbulkan cerita semburitan Azmin Haziq ini ada kaitan dengan Tun M. Mesti ada kaitan. Sebab jika kita peratikan sifat Tun M ini, saya rasa kes semburit ini di olah oleh Tun M untuk mencacar marba kan PKR dan menjatuhkan Anwar.

Serupa juga dengan kes belajar Khat ini. Apa yang saya nampak, adalah kerja-kerja Tun M untuk mencacar marbakan dap menjadi kalut sehingga memecah belahkan PH menjadi abu.

Tak caya nanti kita tengok apa akan jadi pada PH lepas ini.. jadi abu atau jadi arang...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?