KALAHKAN DAP DI DUN SUNGAI PELEK DAHULU!!

Hati sudah panas.. lama tidak bergejuis.. tapi,.. hati sudah terpaut untuk melingkupkan dap. Maka kerja saya sekarang, untuk dap kalah dalam pru14 nanti.. itu cita-cita saya. Saya lihat, bn dan dap adalah satu produk yang penuh kejahatan yang perlu dihapuskan dalam bumi Malaysia.

dap sedang merancang untuk melingkupkan PAS di muka bumi Malaysia, maka adakah kita akan duduk buat bodoh sahaja melihat evengelist kristian dalam dap membuat onar di bumi umat Islam Malaysia ini?

Oh.. tidak sama sekali..

Mula-mula.. kita lihat Selangor.. apa yang perlu PAS buat untuk memastikan dap kalah dalam pru 14 nanti..

DUN Sungai Pelek:


Pada 2013, pru13, dap menang dengan majoriti 1,972. Umat Melayu ada 47%
Umat Cina ada 33%
Umat India ada 21%

Maka, ikut lojik jika PAS hendak memerintah Selangor, maka PAS wajib bertanding DUN ini. Dan berusaha untuk menang.

Pertama sekali, saya pasti umno akan beri laluan pada mca untuk DUN ini, kerana ianya telah dimiliki oleh mca sejak sekian lama.

Jika umno yang bertanding, memang bodoh lah umno nak beri kemenangan yang condong kepada dap. lainlah, jika itu yang umno nak,.. biar dap menang di DUN ini.

Jika PAS bertanding, lawan dap dan bn mca, maka target PAS, adalah undi Melayu dan India. Cina, mohon dibaikan 95%. Tolong jangan buang masa buat kerja tarik undi cina di DUN ini. Kerana ianya menghabiskan beras.

Dengan kekuatan 3 Exco, dan masjid dan surau dipegang oleh ahli jemaah, dan juga ahli majlis. Maka buat perancangan yang jitu, mulai sekarang, untuk memaksimakan undi Melayu dan India memihak kepada PAS. Apa jenis perancangan, itu korang semua fikir sendiri. Sesuai dengan keadaan DUN Sungai Pelek itu. Setiap DUN, lain caranya.. jangan tiru orang.

Buat mulai sekarang kerja2 ini. Dan semua ahli PAS MTD Sungai Pelek, mesti bekerja seperti memang kompem kita akan bertanding DUN ini.. insyaAllah, PAS akan menang. bn dan dap boleh bungkus..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?