MALAYSIA TAK PERLU HUDUD, TAKE BEER (2)!!

Hari ini, ada satu cerita, yang menarik untuk digejuiskan. Sila korang semua baca satu berita dibawah ini;
'Munasabahkah kanak-kanak izin lakukan seks?'

Ceritanya, apa cap ayam punya cerita ada kebenaran untuk kanak-kanak melakukan hubungan seks dengan lelaki. Itu yang Ivy kata kepada pemberita. Dia juga kata, tidak munasabah langsung kanak-kanak boleh diizinkan melakukan seks dengan pasangannya.

Memang pelik. Pelik yang mengundang pening kepala.

Satunya, istilah kanak-kanak, telah diberikan kepada perempuan, yang bukan sahaja berumur bawah 10 tahun, tetapi perempuan yang berumur 16 tahun juga ditaegorikan sebagai kanak-kanak. Atau manusia bawah umur. Bukan setakat itu, sehinggakan perempuan 18 tahun juga dikategorikan sebagai kanak-kanak?

Apa yang hendak saya ceritakan disini ialah, bukannya pasal budak bawah umur atau manusia itu sudah dewasa. Masalah yang saya hendak ketengahkan disini ialah, nampak gayanya, seperti, apabila manusia itu sudah berumur 18 tahun ke atas, maka dibolehkan mereka itu melakukan zina. itu yang saya nampak.

Tujuan asal undang-undang melakukan hubungan seks kepada perempuan dibawah 16 tahun itu terus dikategorikan sebagai rogol adalah untuk menjagai maruah kanak-kanak itu, tetapi apa akan jadi jika manusia itu sudah berumur 17 tahun. Adakah ianya sebagai umur lesen untuk berzina?

Fuih!! Sunggub pelik undang-undang manusia Malaysia ini.

Yang peliknya, Allah dah jelaskan kepada kita, apa yang perlu kita lakukan dengan kes ini, namun manusia tetap ego dengan segumpal daging yang berada di atas kepalanya. Kesiannn.......

Ulasan

UMNO PARTI PENJARA berkata…
.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?