JGN TERKEJUT, SAYA MENYOKONG PARTI BERSIMBOL DACING SEBENARNYA.



Hari ini, saya hendak mengaku kepada satu perkara. Saya rasa, kekawan saya mesti terkejut, terutama dari jemaah PAS. Kerana apa yang akan saya sebutkan ini adalah;


Saya mulai hari ini, menyokong PENUH dan AKAN mengundi parti yang bersimbolkan DACING!!


Minta maaf kengkawan, saya mesti menyokong perjuangan dari golongan simbol DACING ini, kerana komitmen mereka dengan Islam......



TAKBIR!!!!



Saya dengan berbesar hati, mengaku menyokong penuh parti membawa simbol DACING.





Seperti di bawah ini.....










Dr Mohamed Morsy.

Pangkah yang bawah sekali ye.....

Calon Ikhwanul Muslimin.

He, he....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?