BN DGN PR NI, MACAM SAMA JEE.....

Saya suka apa yang dicerita Mat Saman Kati tentang politik di Malaysia. Dia cerita, waktu dululah, dia cerita dalam malaysia time dia, yang sekarang telah di'tidur'kan angkara Media Perak, tentang mentaliti puak-puak yang ngaku menentang kepada puak-puak BN dan umnos ini.

Depa kata, depa tentang bn sebab rasuah. Tetengok, dekat dalam PR pun ada rasuah juga, tapi sedikit le, idok banyak. Depa kata lagi, depa tentang bn umno sebab zalim terhadap rakyat, terutama yang tak setuju dengan depa. Nampak gaya, sesetengah pemimpin PR pun lagu tu juga. Tak caya cuba nengok youtube ini (Latefa punya hal). Stupid.

Depa kata, depa tentang umnos sebab dalam umnos tiada demokrasi. Tak leh tentang langsung apa yang bos atau parti dia kata. Tapi, nampak gaya, PR pun sama juga. Ada orang dok perli Tunku Aziz keluar DAP sebagai promosi diri. Nak tau link, saya tak mau cerita, cari sendiri, kerana melibatkan kawan.

Tolonglah sedikit kita membesarkan hati kita, boleh terima perbezaan pendapat. Jika Tunku Aziz hendak keluar DAP, biaq pi la dia. Keputusan dia. Hang pa semua kena tau, mentaliti Tunku ni, dia ni bukan politician, tak da selindung selindung punya mentaliti. Kalu tak setuju, dia akan tidak setuju.

Oleh itu, janganlah kita jadi seperti orang yang kita tentang. Rileks kawan. Perang politik bukannya hanya takat PRU 13. Ianya akan berlangsung hingga kita masuk liang lahad.

Percayalah, jika PR menang sekalipun, Islam tidak akan diangkat menjadi perkara dominan dalam Malaysia. Sebab itu, jemaah Islam, perjuangannya BUKAN hanya takat disini sahaja. Jauh lagi brotheeerrrrr.......

Ulasan

UMNO PARTI PENJARA berkata…
Kekejaman Terhadap Orang Muda - ( Lihat sendiri BUKTI, Kenapa kami KELUAR UMNO dan TAKKAN kembali lagi. Buktikan jika ia PALSU )
1~BUKTI 1 * (MESTI TONTON)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)
6~BUKTI 6
7~BUKTI 7
8~BUKTI 8
9~BUKTI 9
10~BUKTI 10

~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~



Kami Mahu Generasi Muda Terengganu Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196

5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1






p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Abang Sayang'

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?