JARUM AZMIN SUDAH MENGENA.

Masa Azmin Ali bantai Hassan Ali berkenaan dengan guna duit RM300k untuk pejabat Exco dia, ramai yang hentam kromok Hassan Ali. Ramai yang kata memang padan dia kena pecat dari PAS. Ramai yang kata, inilah dia rupa sebenar Hassan Ali. Tiada sorang pun yang kata Azmin Ali ini ada benda lain yang hendak diserangnya. Hamba kata, beliau serang PAS Selangor, Cenangau kata Azmin serang Menteri Besar. Blogger lain,... entah?

Tetapi, apabila dijawab sahaja oleh Hassan Ali, kan ke semua dah kena. Dr. Xavier dah kena, Dr Halimah pun kena juga. Azmin Ali, pun mesti kena juga nanti. Apa bodoh pergi kacau manusia yang tahu 'rahsia-rahsia' kawan-kawan lama. Inilah kurang diajarnya, apabila, semua orang, diluar PR, hendak dijadikan musuh. Man-man la brother.

RM300k, untuk ofis baru, kepada 19 kakitangan Exco, termasuk Hassan Ali, jadilah 20 orang, maksudnya, seorang, adalah kena RM15k. Munasabah ke harga itu? Itu hamba tidak tahu. Sebab tidak tengok detail, kemendenya yang beliau beli atau renovate?

Tapi, yang pastinya, apa yang Cenangau sebut itu adalah betul, Azmin Ali sebenarnya bukan hendak serang sangat Hassan Ali, bukan lagilah hendak serang PAS, tetapi hendak serang MB Selangor, yang selepas ini, pasti Hassan Ali akan dedahkan perbelanjaan semua Exco dan Syarikat negeri. Parah juga yang perlu dijawab oleh Tan Sri Khalid nanti.

Yang pasti, Azmin Ali hendak merosakkan imej MB Khalid dari kaca mata rakyat. Beliau hendak tunjukkan, bahawa, MB Khalid tidak berupaya mengawal selia Exco-exconya dan juga syarikat-syarikat negeri. Tujuannya satu, Tan Sri Khalid, tidak akan jadi MB lagi selepas ini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?