ANWAR DENDANG LAGU LAMA?: HANG DIAM JE LAH PUAD.

Hamba baru sahaja terbaca apa yang Puad Zarkashi kata dalam Utusan Online. Boleh baca di sini (Anwar dendang lagu lama). Angin tidak bertiup, taufan tidak melanda, tiba-tiba rumah tepi pantai roboh terkena tsunami. Apalah yang didendam oleh Puad dengan Anwar, tidak tahulah hamba.

Cap ayam.
Anwar kata beliau adalah mangsa konspirasi politik yang menyebabkan ada tuduhan di mahkamah. Serupa cerita lama dahulu, tahun 1998. Disebabkan ceritanya sama dengan konspirasi yang dahulu, maka sudah semestinyalah Anwar akan berkata mengikut dendang lagu lama. Sebab bendanya sama. Oleh itu apa masalahnya Anwar mendendangkan lagu yang lama?

Jika puak konspirator sendiri yang membuat skrip sama berulang dua kali, maka yang patut disalahkan adalah para konspirator itulah. Kenapa hendak disalahkan kepada si mangsa?

Hamba harap Puad itu duduk diam-diamlah. Seperti terdiamnya beliau apabila Anwar membelasah beliau dalam parlimen berhujah tentang kes kegawatan ekonomi 1997 berkaitan dengan pinjaman dengan IMF. Dahulu dalam PAS cium tangan Tok Guru Hadi, tapi sudah dapat masyuuk dalam umno, Tok Guru Hadi dihentam sama. Apa punya oranglah Puad ini.....

Ulasan

otaklunyai berkata…
Apabila siboddoh membuka mulut... tak nak mengaku boddoh tapi nak bercakap bila org lain bercakap...

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?