UTUSAN SUKA SANGAT MENYAMBUNG LIDAH SYAITAN.

Hamba syorkan sebelum baca artikel ini, tolong baca ini dahulu (Mereka hanyalah pewaris nabi palsu). Ceritanya panjang, seperti dia ini sebagai pejuang Islam tulen lagi suci. Namun, ada satu kesilapan yang besar telah dibuat oleh Maulana Arif tentang dirinya, iaitu seorang pembenci Islam yang jahat lagi licik. Cuba baca satu perenggan yang ditulisnya;

Apakah di bawah negara kebajikan akan wujud hukum hudud terhadap penzina yang memerlukan empat saksi dari kalangan orang beriman? Kalau video pun tidak diterima sebagai bukti, mudahkah mahu mendapatkan empat saksi orang beriman. Yang pakai kopiah memang ramai, tetapi pastikah mereka ini orang beriman?

Tidak perlu berhujah-hujah, kerana dengan jelas, beliau ini adalah pendusta kepada hukuman hudud. Melekehkan hukuman bagi menghukum penzina dengan 4 orang saksi yang beriman, telah jelas menunjukkan bahawa siapakah yang sebenarnya Maulana Arif ini. Seorang penipu yang jahat dan mengfitnah agama Allah SWT. Harap disialkan manusia begini selama-lamanya, kecuali kamu bertaubat kepada Allah SWT.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
TGHH kata dalam Quran mana ada ayat kata ada negara Islam. La ni PAS adalah Pewaris DAP

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?