SUMBANGAN DANA ANDA DIPERLUKAN OLEH KAMI UNTUK BERKEMPEN DI SARAWAK

6 Haribulan nanti, tanggal bulan 4, maka akan terasmilah kempen Pilihanraya Negeri (PRN) Sarawak yang diberi kempen selama hanya 10 hari. PAS akan bertanding di 5 DUN Sarawak. Sasaran PAS untuk menang adalah 5 kerusi. Ya, 5 kerusi, 100% menang di bumi Kenyalang.

Maka setiap Kawasan akan diberi tugas untuk berkempen di 5 DUN tersebut. Bukan membantu, tetapi berkempen seperti mana berkempen di kawasan dan cawangan sendiri. Baru sebentar tadi, diberitahu, Kawasan Hulu Selangor di mana Cawangan Rasa adalah dibawah naungannya akan berkempen di DUN Sadong Jaya, dari 7 hingga 11 April secara rasminya. Tidak rasmi, bila-bila kita boleh turun.


Oleh itu, hamba dengan berbesar hati, ingin membuka satu ruangan kepada anda sekelian dapat membantu kami yang akan pergi ke sana dengan memberi sebanyak-banyak sumbangan kewangan kepada PAS Rasa untuk bersama-sama turun berkempen di Sarawak.


Di atas ruangan blog ini tertera no akaun PAS Cawangan Rasa, No akaun 1243-0000280-10-8, CIMB Bank. Diharap rakan-rakan sekelian dapat memberi sebanyak-banyak sumbangan ke akaun di atas agar kami semua dapat berjuang menentang BN yang sememangnya kaya dengan wang ringgit dari hasil curian mereka dari rakyat.


Jika tidak mampu sumbang RM10, kami sedia menerima RM100. Jika tidak mampu menyumbangkan RM100, kami berbesar hati menerima sumbangan dari tuan puan sebanyak RM1000 sekalipun.


Setelah bertahun-tahun kita semua berblog dan menyampaikan segala keburukan BN, maka masa sekaranglah peperangan yang 'sebenar' bermula. Yang tidak dapat hadir ke Sarawak, maka inilah ruangan yang besar anda sekelian dapat membantu Pakatan Rakyat, dengan memberi sumbangan kewangan anda yang lumayan itu ke akaun yang tertera di atas.


Jasa anda amat dikenang seumur hayat..... Takbir!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?