MANA ANWAR DARI JAM 9.20 HINGGA 11.49PM PADA 21 FEB? NI JAWAPAN HAMBA..

Meh hamba hendak jawab soalan cap ayam mangkuk ayun si Faizah Utusan Meloya (baca sini).

Hendak tahu mana Anwar Ibrahim dari jam 9.20pm hingga jam 11.39pm pada 21 Februari itu? Yang dikatakan tidak berTwitter pada ketika itu.

Jawapannya;

Anwar Ibrahim telah ke Restoran Mc D 24jam untuk membeli 50 biji Big Mac untuk dimakan sekali gus agar perut Anwar yang kempis itu akan menjadi boroi dalam masa 30 saat. Kemudian Anwar telah membeli air Coca cola juga dalam kuantiti 50, tetapi berunitkan liter untuk diminum juga dengan cara sekali gus agar perut Anwar akan kekal boroi untuk dirakam oleh Dato Eskay yang rupa sebiji macam Anwar Ibrahim.

Disebabkan juga Dato Eskay adalah lebih hitam dari Anwar, maka adalah lebih elok filem biru keluaran mamat Melaka itu dibuat dalam hitam putih agar ke'real'an filem itu dapat direalkan lagi untuk memaksimumkan proses pengeliruan orang ramai yang suka tengok filem lucah menontonnya. (Baru hamba tahu, ramai wartawan suka tengok cerita biru)

Sekian makluman jawapan fitnah yang hamba telah buat agar orang yang suka sangat berfitnah-fitnah ini boleh berfikir dengan kepala lutut, bukan dengan kepala kaki.

Padan muka Melayu.......

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
konspirator bangang, mangkok tingkat eskay bukan mirip DSAI...buat lain video lucah baru kali ni ambil datok suhaimi ibrahim bekas presiden GPMS...baru tak buncit...atau ambik Chua Juu Ming dia pun mirip DSAI juga...
Tanpa Nama berkata…
Ooooooo mana hg tau dalam video tu perut boroi?hg besa tgk ka?kalau setakat pak nuaq bagi tau..bodo la hg pcaya cam tu saja...p tgk dulu lpas tu baru mai cerita betoi ka xbetol ngok!!! klau tdk duduk diam2!!!
Tanpa Nama berkata…
Salam,

SIla beri penjelasan yang berdasarkan fakta bukan sekadar menjerit mengatakan fitnah atau konsperasi...Yang mendakwa telah memberikan fakta, maka tertuduh perlu juga memberi dalil dan fakta..bukan sekadar membuat cerita MC D atau alasan berdasarkan karangan.

Ini adalah peluang terbaik bagi Anwar untuk menunjukkan beliau teranaya berdasarkan fakta betul...berikan DNA,Berani Kerana Benar...Biar UMNO tau yg DNA Anwar bukan sama dengan lelaki Y...rakyat bijak menilai..ini peluang terbaik anwar untuk menjadi PM....beri DNA..dan terbukti bukan Lelaki Y...maka pilihanraya kita tukar kerajaan...

Harap pemberi ulasan dapat memberi ualasan berdasarkan fakta bukan omon-omong kosong.
Tanpa Nama berkata…
kepada ngok tanpa nama 28 mac 2011, 10.39pm, minta sekali DNA lelaki X dan DNA Lelaki Z sekali.
Ada 3 DNA dalam jubur.
Cuba fikir, kenapa ada air mani seyfool kat zip seluar depan dia.
Kenapa polis yang isi borang perubatan???

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?