ZIONIS HARAM AKAN SELAMANYA HARAM.


Minggu lepas, hamba terkejut melihat muka Hj. Jamal keluar ke Astro Awani. Sedang dibual bicara bersama wartawan muda Astro Awani diatas kapal Marvi Marmara, menyertai Konvoi Bantuan Kemanusiaan Antarabangsa Gaza.


Baru sahaja bertungkus-lumus bekerja pada PRK Hulu Selangor yang lalu, hamba ada bersama beliau didalam mesyuarat, dan ada juga sekali bertegang urat suara dengan beliau sehari sebelum Pilihanraya berlangsung. Biasalah Hj. Jamal, kata-katanya 'tegas' sedikit dan kadang-kadang banyak kelakarnya.


Rasa seperti bersalah hamba kepada beliau kerana meninggikan suara ketika itu. Melihat beliau berada dilautan Mediteranien, bersama 11 lagi rakyat Malaysia, untuk misi kemanusiaan Gaza, membuatkan hamba cukup kagum akan istiqomah beliau didalam kerja-kerja jihad.


Namun, keesokannya, hamba rasa cukup terkejut, walaupun terasa memang akan berlaku peristiwa itu, kapal yang dinaiki beliau diserang oleh lanun zionis celaka. 16 aktivis syahid. Lebih 30 cedera parah. 600 lebih ditahan. Memang haram jadah perbuatan lanun zionis itu. 2 hari kita semua tidak tahu berita tentang 12 rakyat Malaysia diatas kapal yang diserang itu.


Selama 2 hari itu, hamba ada terfikir, apa punya waras perbuatan yahudi laknatullah itu menyerang kapal yang berada diperairan antarabangsa. Kapal yang diserang, yang sebelumnya dikepong berada diperairan antarabangsa, bukannya di perairan Israel haram itu. Inilah dia perangai kaum yang membunuh para nabi. Inilah dia perangai kaum yang merosakkan kitab-kitab Allah. Inilah dia kaum yang dijadikan oleh kerajaan BN untuk menjadi penasihat kepada kerajaan BN. Apa punya bala yang kerajaan BN hendak dibawakan ke Malaysia ini?


Esok akan diadakan satu demonstrasi besar-besaran didepan kedutaan Amerika Syarikat. Ianya dianjurkan oleh kepimpinan Pakatan Rakyat. Harap, sesiapa yang boleh hadir, datanglah beramai-ramai dengan sepanduk masing-masing.


Sepatutnya, yang perlu dibuat oleh kita adalah berperang dengan zionis, bukannya berdemo, tetapi takat ini, mungkin hanya ini kekuatan iman kita untuk menghancurkan zionis laknatullah itu dari bumi Haram Al-Syarif.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?