MOHON DANA UNTUK PRK HULU SELANGOR.

Hamba didalam jemaah diamanahkan sebagai Setiausaha PAS Cawangan. Tugas dan amanah diberikan adalah sangat besar. Lebih-lebih lagi, kawasan yang hamba duduk sekarang ini akan diadakan Pilihanraya Kecil. Maka dana berbentuk RM amat diperlukan oleh kami untuk menjalankan tugas-tugas pilihanraya nanti.

Terus terang hamba katakan, walaupun parti yang memerintah negeri adalah Pakatan Rakyat, namun Cawangan PAS adalah miskin tidak berduit. Kerana dana yang ada akan habis sekelip mata untuk menjalankan aktiviti dan program rakyat. PAS Cawangan pun tidak dapat satu sen pun bantuan dari kerajaan negeri kerana pihak memerintah sekarang ini tidak mahu menggunakan duit rakyat diberikan terus kepada parti politik, tidak seperti Umno BN dahulu.

Maka PAS Cawangan terpaksalah juga berdikari untuk mendapatkan dana. Jika ada orang tidak faham, dan memang ada orang yang tidak faham, termasuk ahli sendiri, yang merungut-rungut 'asyik-asyik minta duit, asyik-asyik minta duit, dah memerintah pun minta duit sumbangan ke?'. Tolonglah jangan ada ahli PAS sendiri sudah terbentuk di akalnya mentaliti umno. Tolonglah.

Dengan ini juga, hamba memohon kepada rakan-rakan blogger, dan juga kepada sesiapa yang menjenguk blog hamba ini, berilah sedikit dana atau yang lebih baiknya, sebanyak-banyak dana kepada PAS Cawangan Rasa untuk kami dapat menjalankan tugas-tugas pilihanraya kecil nanti. InsyaAllah dana itu akan digunakan sebaik mungkin untuk memenangkan kembali PR agar kerja-kerja membantu rakyat marhaen dapat berjalan dengan licin.

Anda semua boleh memberi sumbangan kepada ;

PARTI ISLAM SEMALAYSIA CAWANGAN RASA, BANK CIMB ISLAMIC, NO.A/C - 1243-0000280-10-8

Sumbangan anda amat dihargai dan insyaAllah diberkati Allah SWT.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?