BAGUS JUGA ADA PERISTIWA CAP AYAM PERAK INI.

Alhamdulillah. Maka kompenlah segala-galanya sesungguhnya memang SAH umno adalah sebuah parti politik makan rasuah dan suap rasuah. Sebut sahaja rasuah, maka terbayanglah akan kita umno. Sebut sahaja 'under table', maka terpandanglah kita akan umno. Sesungguhnya selepas ini, jika ada sesuatu rasuah berlaku, maka sebutan yang akan digunakan oleh hamba ialah umno.

Contohnya ialah seperti; 'polis tadi telah dirasuah oleh lelaki itu', maka ayat yang akan hamba gunakan ialah, 'polis tadi telah diumnokan oleh lelaki itu'. Ya, itulah yang akan rakyat bayangkan, jika disebut rasuah, maka umnolah terpampang difikirannya. umno = rasuah. Rasuah = umno.

Hamba juga tertunggu-tunggu apakah yang akan berlaku pada 10 februari ini, iaitu kes rasuah 2 ekor bekas adun PKR lompat masuk rasuah itu. Apakah kes mereka akan didapati tiada kes atau memang mereka bersalah.

Sebenarnya, apa-apa pun keputusannya, maka kedua-duanya menampakkan kepada rakyat dengan jelas bahawa, jika tiada kes, SAH 2 ekor itu telah dirasuah oleh rasuah untuk masuk rasuah dan mereka 2 ekor itu telah difitnah oleh rasuah hanya semata-mata untuk memerangkap 2 ekor itu masuk rasuah. Jika didapati bersalah pula, maka SAHlah parti rasuah itu memang suka mengambil perasuah menjadi ahli kerana memang parti itu juga mengamalkan dasar rasuah dulu, kini dan selamanya.



(Senyuman perasuah yang tidak kenal erti dosa dan neraka, kesian dia,....)

Apabila melihat bakal presiden rasuah senyum bagai nak rak dengan 4 ekor adun cap ayam semasa berdepan dengan pemberita, maka hamba mengucapkan syukur yang amat sangat kerana dengan gambar itu, insyaAllah ianya akan menjadi titik kejatuhan kepada najib kerana sifat kotornya itu.


Rakyat akan melihat, najib sebenarnya adalah seorang manusia yang gagal didalam semua pilihanraya kecil dikendalikannya, tetapi najib hanya pandai menang dengan merasuah orang untuk menang sesuatu kerusi tanpa pilihanraya, tanpa undi dari rakyat, hanya dengan rasuah, rasuah dan rasuah.

Maka dengan itu, maka bukan setakat umno sahaja rasuah, tetapi apabila disebut najib, maka terbayanglah juga akan kita rasuah. Bukan setakat altantuya, tetapi rasuah juga akan terbayang oleh rakyat bila menyebut najib. Tetapi bukan C4 ye, kerana itu adalah untuk orang rumahnya, tetapi rasuah.

Oleh kerana itu, kepada presiden umno yang ada sekarang, beliau perlu melakukan sesuatu agar cita-citanya ingin melihat rasuah sifar di Malaysia ini menjadi kenyataan. pak lah perlu membuat sesuatu dengan menidakkan najib menjadi pm selepas beliau. Jika pak lah 'blur' dan tiada idea untuk mencantas najib, maka, apa kata pak lah meminta nasihat menantunya yang dikasihi khairy oxford. Sudah pasti banyak idea yang akan diberikan oleh khairy oxford ini.

Sebenarnya, nampak tidak nampak, khairy oxford adalah aset kepada PR untuk memerintah Malaysia. Ya, tindakan-tindakannya selama ini seperti menampakkan keuntungan yang lebih memihak kepada PR. Hamba sebenarnya lebih suka secara peribadi melihat beliau yang menang didalam pertandingan merebut ketua pemuda rasuah berbanding mamat jawa plastik surgeri tempe. Baik khairy oxford jadi ketua pemuda rasuah, insyaAllah akan porak perandalah sedikit parti umno, eh, silap, parti rasuah nanti akibat gaduh-gaduh sesama sendiri.

Biarlah juga pak lah kekal menjadi presiden rasuah. Agar rasuah akan berperang sesama sendiri didalam rumah tangga rasuah mereka. Biar parti rasuah ini akan hancur sehancurnya oleh mereka-mereka yang berada di dalam parti rasuah itu juga. Itulah doa hamba setiap kali selepas solat waktu. InsyaAllah, Allah akan makbulkan kehancuran parti neo sekular nasionalis sesat kebangsaan dan memenangkan pula jemaah Islam...... Hanya pada Allah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?