Mari sama-sama kita sebut syahadah

Selasa, Februari 04, 2014

KAJANG: AKU MELUAT

Membantu jentera pilihanraya PKR berdasarkan kepada keperluannya.

Hah,.. dengar tu. Ayah Chik dah beri perintah. Kita bantu je. Bukan lead. Bukan takat bantu, tetapi bantu berdasarkan keperluan sahaja. Jika PKR takda keperluan dengan kita, seperti banyak blogger cap ayam PKR kata, maka hangpa buat kerja sendirilah.

Jadi kepada sesiapa member2 PAS, nak terlebih sudu dari kuah, hangpa buat kerja sendirilah. Malas aku nak layan. Sebab apa. Sebab aku dah lama tak layan dengan PKR yang MEMANG perangai SERUPA umno nih.

Bab ade blogger pkr yang kutuk kopiah putih PAS tu, hangpa buat kerja sendirilah apa-apa pun yang hangpa nak buat. Mulut dah taik dengan ulama PAS, ada kenan nak mintak tolong itu dan ini dengan kita. Piirah mabuk!!

Dah korang buat ayam dekat Kajang. Habis tu nak libatkan PAS. PAS beri tegur sikit. Korang kutuk macam orang tak keruan pada PAS. Lepas tu ada hati korang nak bantuan dari PAS? Pergh..... hang pa pergi la jumpa DAP yang tak pernah tinggalkan Barisan Alternatif dulu tu. Hang pa pergi la mintak bantuan dengan depa.

Meluat aku......


0 ulasan: