Teguran PAS pada Azmin, Khalid: Henti bertelagah

Teguran PAS pada Azmin, Khalid: Henti bertelagah

Pemuda PAS hari ini menegur pertelagahan dalaman PKR melibatkan Timbalan Presiden Azmin Ali dan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim, yang disemarakkan dengan isu berkaitan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS).

Ketuanya Suhaizan Kaiat (kiri) berkata, ia harus ditamatkan segera kerana memberi gambaran negatif terhadap imej kerajaan Pakatan Rakyat dan tidak sedikit pun memberi manfaat kepada rakyat Selangor.

“Di saat rakyat Malaysia sedang dihimpit kesempitan kos sara hidup akibat tata kelola serta urus tadbir negara yang tiris dan penuh rasuah oleh kerajaan Umno/BN, perbalahan yang berlaku di Selangor tidak sedikit pun membantu apa-apa,” katanya.

Dalam kenyataannya hari ini, Suhaizan berkata,kerangka politik perebutan kuasa dan perbalahan berpanjangan tidak signifikan sama sekali, yang menurutnya seperti diamalkan Umno dan BN selama ini.

“Teguran ini bukan soal pemuda PAS ingin 'menjaga tepi kain orang' tetapi menjadi tanggungjawab kami sebagai komponen dalam Pakatan untuk mengutarakan nasihat dan teguran ke arah memastikan survival jangka panjang kerajaan negeri ditadbir Pakatan serta kemaslahatan rakyat,” katanya.

Ulasan

Mat Pahit berkata…
gajah sama gajah berjuang...pelanduk mati ditengah2.seorang tamak seorang tak ada perisai...fade up betul la.
Tanpa Nama berkata…
TS Khalid masuk pas je lah.. muak dah ngan politiking pkr nih.

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?