Mari sama-sama kita sebut syahadah

Selasa, Mei 07, 2013

PRU13; CAP AYAM PUNYA KEKAWAN PR!!

Saya betul-betul tak faham dengan sahabat-sahabat PR. Masa bertanding, terhegeh-hegeh hendakkan bantuan PAS. Sudah menang, nak salah-salahkan PAS. Lepas tu, nak salah-salahkan PAS dengan berita 'hear say'. Macam SIAL!! Sila baca sini.

Kot ye pun PAS hendak orang dia jadi MB Selangor, apa masalahnya? Apa pasal? Orang PAS semua bodoh tidak tahu mentadbir? Apa? Sebab kes Kedah jatuh, korang semua nak tuduh PAS memang bodoh tak tahu tadbir negeri. Cap ayam punya mulut.

Hari ini saya angin. Memang saya angin. Bila puak-puak blogger celaka nak mencelakakan orang PAS. Benda UG, depa nak buat fitnah balik.

Dulu Ayah Chik membentangkan kertas kerja UG, semua buat lenting-lenting. Apa yang nak dilentingnya? Cuba baca dahulu apa yang Ayah Chik kata. Ni, baca setengah-setengah, dah buat keputusan. Mangkuk ayun tahap gaban. Macam haramlah kawan-kawan PR ni. Terlebih-lebih lagi yang parasit dalm PAS ni. Korang masuk IRC dan JIM baliklahhhh!!

Saya punya pendirian, dah PAS menang 15 kerusi, apa masalahnya beri pada Dr Rani jadi MB? Ada masalah? Jikalaulah, PKR menang 16 kerusi. Korang semua ingat PKR nak beri pada Khalid ke? Pirahhh. Korang tanyalah mamat Gombak tu. yang terhegeh-hegeh nak jadi MB tu siapa? Orang PAS ke anak Ali?

Yang Khalid Shah Alam ni lagi sorang. Hang tu sapa? Pesuruhjaya PAS Selangor ke? Hang tu timbalan je. Bukan takat timbalan, hang tu nombor 3 punya timbalan. Jadi senyap mulutlah!! Apa-apa yang datang dari PAS Selangor, datang dari Dr. Rani. Kemudian Iskandar  kemudian Ustaz Salehin. Kemudian baru hang. So duduk diam-diam. Engkau tu orang Johor! Saya lebih layak bersuara dari awak!!

Tak habis-habis dengan nak memburuk-burukkan pemimpin PAS. terutama yang ustaz-ustaz. Saya mulai hari ini, akan berperang bersungguh-sungguh dengan blogger celake dengan parasit dalam PAS. Seperti saya berperang dengan pepuak umno....


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kami pengundi atas pagar mau khalid. so what? ko tu yg parasit . ustaz din ayam ko apa cerita?

Mazwandi Mustaffa berkata...

Atas pagar, hang pegi ke simpang Tanjung Malim, tengok sebelah kiri, atas pagar tu ada apa....

Tanpa Nama berkata...

sudah la ko sana. yg bertanding d selangor adalah pakatan, bkan PAS , DAP atau PKR . kalo gitu suruh la DAP jd ketua pemabagkang pasal kerusi dia banyak. tp DAP pn paham yg lbh layak d sana dan uda ada pengalaman adalah anuar. lg sekali mau bg tau yg bertanding adalah pakatan bukan DAP. PKR atau PAS. so bkn pasal sapa lbh kerusi. mau tau pasal apa dpt kekal krn org suka dgn khalid. ttg azmin jgn ko bimbang bang, dia buat hal ada dia kena.

Tanpa Nama berkata...

lu punya suara dah mcm hasan ali. ni geng hasan ali . hasan ali perosak pas. ko pun perosak pas.

Hardy Benz berkata...

ngaku org atas pagar... malu nk ngaku org PAS sebenarnya,rasa gatal2 lg ngn 'jubah' lame tu. camana nk menangkan ISLAM camnih? ke memang xnak ISLAM menang??haa...sudah, jgn jd munafik bhai... duk dlm neraka yg plg bawah sekali nnt. JIN Afrit pun kalah.

Mazwandi Mustaffa berkata...

Ape kehalnya dgn Hasan Ali tu? Lantak dialah nak kata apa pun. Dah memang dia cap ayam. Ni tanpa nama yg penakut nak beri nama buat fitnah kat saya ni pehal?

Apa-apa, saya beri peluang korang nak kutuk ke, apa ke pendapat saya ni. Dah memang pendapat saya. Inilah dia pendapat saya.

"Sesungguhnya, yg beri ulas dgn tak mau beri nama ini, orang penakut, lagi ayun dgn ayam".

Tanpa Nama berkata...

jgn lupa undi kaum china dan india yang telah memenangkan PR. Jgn memalukan Islam. Biarlah mereka berbincang prkt pimpinan sbb ini melibatkan dasar bagi ketiga-tiga parti bawah PR. syukurlah PR tak menang parlimen. kalau tidak lagi sakan pakat begaduh. Roh islam belum jelas. semua l/kurang saja mcm dlm BN.

Mazwandi Mustaffa berkata...

Tanpa nama 3:30ptg.

Saya tak bergaduh apa, cumanya hang bacalah link yg saya suruh baca tu. Tu yg buat saya PANAS ni. Asyik nak fitnah PAS. Asyik nak tuduh PAS tak bersama dgn PR. Ni yg saya angin ni. Memang setan dikenali blogger celake ni!!

Tanpa Nama berkata...

Memang pemimpin2 PAS yg berstatus ustaz kebanyakkannya tamak haloba melainkan TGNA. Cam bekas MB Kedah dah la bodoh, tamak lak tu. Berlakun hidup sederhana tapi hakikat disebaliknya walaupun dia tidak mengamalkan rasuah tapi tak sedar diri rakyat tak suka pemerintahan dia tapi masih berdegil tak nak letak jawatan. Selangor kalau berMBkan PAS, PRU14 akan jatuk ketangan UMNO.

Mazwandi Mustaffa berkata...

Ya. Inilah yg sebenarnya apa yg saya hendak buktikan. Sesungguhnya sudah keluar dari mulut Tanpa nama 3:54ptg, tentang jiwa dan mental blogger celake ini.

Sudah dapat saya buktikan inilah hakikat jiwa mereka yg benci kepada ulama, dan tidak mahu melihat ulama memerintah sesebuah kerajaan di Malaysia.

Akhirnya, umpan saya utk menunjukkan hati kotor mereka ini, telah termakan, oleh mereka yg celake dan penakut melihatkan nama sendiri......

Tanpa Nama berkata...

he..he.. dari dulu sampai sekarang gitu le persepsi org kat pas... lebai kampung konon... tapi yg dok bersusah paya nak menangkan pakatan tu siapa... apasalah bagi penghargaan pada pas yg dah lama berjuang

mrarjunna vakoou berkata...

betuila apa kata admin dh pas dan dap meng bnyak ..menteri besar PAS..timbalan DAP...buatla timbalan 2 PKR ..pe maalsahnye...terimala ...ni saja di buat oleh puak2 tertentu nak burukan PAS..DARI DULU LAGIII..JAHANAMKANLAH PARASITTT

Tanpa Nama berkata...

1-Azmin tak mau kat Khalid... Salah Pas gak ke?
2- PKR tak sepakat terima Khalid salahkan pas gak?
3- Dap tak keluarkan sebarang reaksi.
4-Pas Cadang dari kalangan YB Pas pun kalau PKR dan DAP tak setuju tak boleh gak?
5- Akhirnya kena sediakan beberapa nama pastu serahkan pada Sultan...
6- Moga bukan Azmin jadi MB...
7-....

Tanpa Nama berkata...

DENGAR SINI BSIK2. YANG MENANG ADALAH PAKATAN!!!! ORG SELANGOR TERMASUK AKU SOKONG PAKATAN. JGN PERJUDIKAN MASA DEPAN PAKATAN, SELANGOR DAN MSIA. ORG SELANGOR SOKONG PAKATAN SALAH SATU SEBAB KERANA KEPIMPINAN TAN SRI KHALID YANG HEBAT... APA MASALAH???? SMPai NAK BEREBUT.BODOH LA. BIAR JE LA TAN SRI KHALID SAMBUNG APA YANG BELIAU DAN PR SEL USAHAKAN SELAMA NI... TQ!