Mari sama-sama kita sebut syahadah

Ahad, September 23, 2012

TUN MAHATHIR YANG SIAL.

Inilah dia, apabila syaitan bercerita berkenaan dengan Islam. Kalau nak tahu, bacalah ini ; Mahathir: Pemimpin guna hudud untuk dilihat Islamik.

Seorang manusia yang mengaku parti yang ditubuhkannya pada 1988 dahulu, iaitu Umno Baru adalah Syaitan, kemudiannya berkata bahawa Rasulullah tidak cukur jambangnya kerana baginda tiada pisau cukur Gillete, dan juga pernah berkata akan mendaruratkan Kelantan jika laksanakan hudud, hari ini, dengan bodohnya bercerita berkenaan dengan hudud.
Orang tua sial.

Nak tahu apa dia kata, meh sini saya perturun sedikit apa yang dia sebut;

"Di Malaysia ada debat tentang hukum hudud dan kecenderungannya adalah mengenakan hukuman paling berat sebagai tanda kita lebih Islamik berbanding orang lain.

"Tetapi kita lebih gemar kepada hukuman berbanding keadilan. Dan hukuman yang kita suka jatuhkan biasanya yang paling berat yang tidak dijumpai dalam al-Quran," katanya lagi.


Macam sial punya cakap. Berbanding dia dengan pengarah cerita innocence of muslim, saya tengok, sama seia dan sekata sahaja mereka dua ekor ini.

Saya selalu sebut pada rakan-rakan, jika orang tua itu mati, dan saya doakan agar dia lambat mati, saya tidak akan memandikan mamat sekor ini kerana saya ada kemuyskilan akan apakah agama yang sekor ini anuti.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan saja sial tapi celaka

anis berkata...

betul, setuju Che Det dah gila...

Tanpa Nama berkata...

celaka... taubatlah hai mahafiraun sebelum tak diterima oleh lubang kubur.