Mari sama-sama kita sebut syahadah

Jumaat, Julai 29, 2011

UMNO EJEN YAHUDI, YG INI HAMBA TAK TAHU.

Hamba tahu, Facebook dibuat oleh mamat Yahudi. Google pun sekarang CEO barunya mamat Yahudi. Hamba ada akaun FB, yang sekarang hamba tulis blog ini pun ada sangkut paut dengan Google. Kiranya hamba selalu gunakan produk Yahudilah kiranya sekarang ini.

Lodge Freemason di Johor.
Hamba tidak tahu, mamat Yahudi FB ini seorang zionis atau freemason. Hamba tidak tahu. Begitu juga google. Tetapi yang apa hamba tahu, puak-puak zion gunakan FB dan Google untuk melihat data tentang pendirian manusia. Apa yang manusia di dunia sekarang ini fikirkan melalui statistik carian dalam Google dan apa cerita peribadi yang manusia cerita dalam FB.


Apa yang hamba tahu lagi adalah, sistem demokrasi yang diamalkan sekarang oleh negara-negara didunia ini adalah sistem yang dibuat oleh manusia yang berpendirian Allah itu bukan Tuhan yang tunggal dan Muhammad itu bukan Rasul. Ianya sistem memilih pemimpin seorang manusia satu undi. Tidak kiralah manusia itu jahat seperti dajjal atau gila sehingga merogol manusia. Semua boleh mengundi. Siap dengan orang bodoh tuli juga boleh memilih pemimpin negara. Dan dengan sistem ini jugalah PAS, sebuah parti Islam hendak gunakan untuk memerintah Malaysia.

Kome semua baca le buku ni jika rajin.
Hamba tidak kata hamba tidak bersetuju atau bersetuju dengan cara itu, dan hamba juga bukannya bersetuju dan tidak bersetuju dengan cara Hizbut Tahrir hendak mencapai matlamat memegang kuasa. Yang penting, jemaah Islam jangan pecah belah.

Tetapi, cerita berkenaan Malaysia adalah ciptaan Yahudi zionis, ini hamba baru tahu. Cerita berkenaan umno ini ejen Yahudi zionis, ini juga baru hamba tahu. Yang ini memang hamba sedang menunggu-nunggu lagi cerita sensasi dari kekawan gejuis. Hamba dahulu, mati-mati ingatkan umno ejen penjajah British. Tiba-tiba, MSK cerita dia dapat berita yang umno adalah lebih dari itu, membuatkan hamba lebih teruja untuk mengetahui cerita puak-puak umno ini.

Pergh, .. memang sah melayu umno kena tipu hidup-hidup dengan yahudi. Kasihan Melayu......

0 ulasan: