HUSAM DAN MSO PATUT DIHAPUSKAN KAREKTOR MEREKA!

Hari ini saya nak belasah Husam. Sebab Husam belasah kerajaan Islam PAS Kelantan. Hari ni saya nak belasah dia sebab dia memang buat kerja gila untuk PAS membuang dia dari jemaah. Maka terlepaslah baiah talak tiga dia.

Bagi aku, tiada guna nak menyimpan si gila kuasa ini untuk terus jadi pisau penikam belakang PAS. PAS patut buang dia. Selepas buang dia, kita bongkar segala keburukan dia dalam jemaah dahulu agar semua manusia didunia tahu pembohongan dia dan kejahatan dia dalam politiking.

Ini perlu. Jangan kasi lembut sama dia. Dia main api, kita juga kena main api. Pastikan bunuh terus karektor beliau dalam politik negara. Kita umat Islam adalah amat merbahaya jika membiarkan beliau menjadi pemimpin atau ADUN atau wakil rakyat mana2 di dalam negara malaysia ini.

Jika ada sesiapa yang membantu beliau, PAS wajib menentang pembantu beliau itu supaya elemen2 fitnah terhadap PAS dihapus sama sekali. Apa yang aku nampak, MSO dah main busuk dengan PAS. Saya tidak tahu berapa telah dibayar oleh seseorang kepada MSO yang gila duit itu. Maaf, bukan gila duit, tapi buat kerja fitnah, untuk dapat upah. Seorang penulis tua yang paling busuk hatinya, itulah MSO..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?