Mari sama-sama kita sebut syahadah

Jumaat, Ogos 08, 2014

RAFIZI BODO.

Rafizi ni memang bodoh.

Betul Tok Pa kata. Rafizi memang bodo. Muka macam badut. Perangai memang bodo. Otak kat belakang lutut.

Kenapa saya kata begitu? Sebab dia memang akal cap ayam berlaga. Takde otak nilai satu sen pun.

Kot ye nak belasah TSKI, buatlah cara yang pandai. Bukan cara bodoh.

Kalau TSKI saman umno, eh, silap.. kalau TSKI saman pkr, maka automatik TSKI akan boleh dipecat oleh pkr kerana tindakan samannya itu.

Mangkuk hayun la kau Rafizi.

Jangan harap aku nak tolong walau sesaat pkr lepas ini. Biar pkr jadi bangkai lepas pru14.

Baca ni kalu tak faham lagi : Rafizi: Khalid patut saman, bukan bawa pada SPRM

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah smpi masanya pas kuar pr...mudah2an mana2 pas yg aulampdmpkr dpt di bersihkan...meluat aku dgn 2-3 kerat termasuk timbalan