Mari sama-sama kita sebut syahadah

Khamis, Ogos 28, 2014

MARI KITA BURUKKAN NAMA HJ HADI.

Baru je baca benda ni dalam malaysiakini....

Isu MB: Penolakan pada Hadi membara

Apa yang hendak ditolak, saya pun tak tahu.

Baca tajuk macam ramai jemaah PAS nak meolak Ayah Chik dari terus jadi Presiden. Tapi bila baca, nampak gaya macam cerita fitnah pada tok guru dilanjutkan lagi.

Ya, itu sebenarnya. Cerita fitnah konsensus nasional antara Tok guru Hadi dengan umno perlu diteruskan dan diolah secantik-cantiknya agar benda yang fitnah itu akan menjadi cantik dan tergoda menyebabkan semua manusia akan mempercayai fitnah itu.

Modus operandi memburukkan Ayah Chik sedang berlangsung. Dan mereka menggunakan macai-macai gejuis Pakatan Rakyat untuk menjatuhkan Ayah Chik. Tujuannya satu, iaitu membuat rakyat biasa menyampah dengan Ayah Chik. Menyampah hanya kerana berdasarkan andaian sahaja.

Memang gila politik Malaysia sekarang. Apa yang saya nampak, bn dan pr sama sahaja. hampeh dan penuh dengan politik dosa lagi bangkai.......

Oleh itu, hangpa ingat orang-orang macam saya ini akan berdiam diri?

Bodoh sangat la korang !!

3 ulasan:

Fly Army berkata...

BENAR sungguh2 BENAR..apa yg diulas. Sbg rakyat saya dah tak tahu nak harapkan parti yg dpt tubuhkan kerajaan yg baik, amanah lagi berintegriti..

Nak harapkan umNO/ BeEND...pergi jahanam dengan diaorg... mengharapkan PR...rupanya PR dikepalai oleh manusia gila kuasa- sbb dia pun asal dari umNO gak...

Tanpa Nama berkata...

Yes .. gua sokong lu 100%. Mmg aku pun muak sgt dgn peel laku pkr nih. Bodoh pd kacamata rkyt yg selama ni dh beri kepercayaan. Ingt ke dah makin matang .. mkin kuat .. mkin terurus utk lbh mnyakinkn lg sokongn rakyt tapi sebaliknya yg brlaku.

Tanpa Nama berkata...

Pelik pkr nie..diaorg yg punya masalah..bt perangai..tiba2 pas yg dituduh x mcm2..habis smuanya memaki hamun tokguru..celaka sngguh..kata pd pas mcm umno..tp pemimpin2 pkr dan ahli pentaksub2 politik sndiri prangai x ubah mcm umno..tmasuk jgk dgn dap..bodoh bingai bangang..meluat aku..!