MSO, GFA DAN UG TU SAMA LAAAA......

Ada sesiapa yang sudah baca artikel terbaru MSO. Jika belum baca, silalah baca artikel bertajuk GFA Sekadar cakap Di Meja Kopi.

Kadang-kadang, saya rasa, MSO ini pandai, rupanya tidak berapa pandai juga. Takut-takut, nanti-nanti, ada orang kata MSO ini dah di UG kan. Naya.

Apa-apa pun, kerana beliau seorang yang tua, maka beliau telah mula-mula spin cerita seperti dibawah;

"Kerajaan untuk semua ialah kerajaan yang menggabungkan semua entiti parti besar yang ada dalam negara ini. Dalam konteks politik dan hakikatnya menggabungkan BN dengan Pakatan Rakyat. Konsep ini tentu lebih luas lagi dari konsep yang cuba digagaskan oleh segelintir bekas pemimpin  PAS semasa era Abdulah Ahmad Badawi dulu iaitu mewujudkan kerjasama di antara Umno dengan PAS atas nama Kerajaan Perpaduan - Unity Government."

Memang cap ayam punya jari jemari MSO yang tekan key board. Memang jelas-jelas hendak buat tahi pada Ayah Chik yang mengatakan UG tu nak bergabung dengan umno. Tolonglah, bertaubatlah buat kerja fitnah!!

Apa yang menariknya, MSO sudah mengutarakan konsep UG dalam blognya. Walaupun dia namakan UG itu GFA. Saya takut, nanti ada blogger celaka yang akan menghentam MSO seperti mana Khalid Samad menghentam Presidennya sendiri ketika dahulu.

Oleh itu, berlapang dadalah wahai MSO, akhirnya setelah MSO memaki dan menghamun golongan UG ini, (sebenarnya mana ada golongan UG pun, hanya dibuat2 oleh blogger celaka dan parasit), maka beliau sendiri telah seperti bersetuju dengan konsep UG, tetapi beliau segan silu dengan memberi nama baru, GFA.

Apala MSO ni......

Ulasan

Unknown berkata…
aku suke artikel hang sbb hang pertahan TGHH tu aku suke hang hentam puak2 yg x bape suke TGHH ,,hentam kasi lumatje puak2 tu
kapt_shiqaqi berkata…
bro, patut tajuk Lu begini " GFA dgn UG tu sama la pokcik weii.." hahaha

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?