Mari sama-sama kita sebut syahadah

Isnin, Julai 30, 2012

PAS RUSILA EJEN UMNO?

Dah lama tak bergejuis. Malas. Takde idea. Broadband sangkut. Itulah ceritanya. Cuma, yang membuat saya hendak menulis sekarang ini, sebab ada baca cerita ni dari cipan..... Sejarah Lama Bakal Berulang Kembali?

Amboi, sedap mulut dia celupar mulut mengata kat PAS Terengganu atau lebih tepat PAS Rusila. lepas tuduh, dia suruh PAS Rusila beri bukti tuduhan dia tu. Yang peliknya, takdelah pula dia berikan bukti apa yang dia tuduh pada PAS Rusila.

Sama perangai Husseyn Blogger PR Perak le kome ni. (Sampai sekarang saya benci dengan Husseyn kerana gambar menghina tok guru Hadi dan ustaz harun Din).

Ini kerja habuk-habuk IRC lagi ke atau diorang ni perangai cap ayam suka fitnah-fitnah buruk nama orang. Macam si aduka yang kantoi menipu konon dibelasah jemaah majid ayah chik? Chisss.......

Kome ni lagi teruk dengan umno la. Sebab umno kita nampak jahatnya, korang, jahatnya di cover-coverkan. Memang jahaaatttt......

0 ulasan: