HASSAN ALI KENA PECAT PAS?

Baru tadi, ada dapat matlumat bahawa, Dr. Hassan Ali telah dipecat dari ahli PAS. Betul ke tidak cerita itu, masih belum dipastikan. Namun, ianya boleh dirayu oleh pihak Dr. Hassan Ali.

Namun jika betul, fuih, memang dasyat penangan nasihat Azmin Ali. Pemimpin PAS Shah Alam seronok sangat ke nanti? Ketua penerangan Selangor, Bendahari, dan PJ3 telah melaksanakan tugas yg cemerlang untuk itu?...... Namun, jika betullah berita itu, jika tidak,.. akan ada usaha lain ke arah itu?

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Hasan ali mangsa keadaan.nampaknya dalam PAS pun dah tak ada lagi kebenaran.yang ada dalam kepala pemimpin PAS hanyalah politik dan sudah hilang keislamannya.pecat sebab p/raya dah dekat.kalau tak pecat takut DAP tak akan bekerjasama dan PR akan hancur lebur. hilang segala impian termasuk hj hadi untuk jadi PM.
baharuddin berkata…
tiada kena mengena dgn mangsa keadaan. sebenarnya dr hasan tak berdisiplin dalam parti.Kononnya nak mempertahankan islam tetapi tak mahu dengar dan ikut cakap ketua. Apa jenis islam muslim macam tu. Maka wajar dipecat!!!
zahar berkata…
jika dalam solat berjamaah makmum mesti ikut dan jgn mendahului imam. Jadi dr hasan ini makmum ke imam. Wajar dia dipecat kerana gagal menunjukan contoh sebagai seorang islam "muslim" yg baik !!

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?