Mari sama-sama kita sebut syahadah

Ahad, Julai 10, 2011

TAHNIAH KEPADA PESERTA BERSIH 2.0. TERUTAMA YG CEDERA DAN KENA TANGKAP.

Syabas dan tahniah kepada semua pendemo yang dapat telus ke dalam KL dan berhimpun secara aman. Tahniah kepada mereka yang kena belasah, tangkap, sembur dan dipedihkan oleh polis. Anda semua adalah pejuang kebebasan pilihanraya yang adil.

Jika tidak ada kamu semua berkumpul didalam KL semalam, pasti rakyat Malaysia masih kekal dengan tidur masing-masing. Masih enak dibuai mimpi palsu keamanan yang dibuat-buat bagi meningkatkan lagi kezaliman pemerintah terhadap rakyatnya.

Kesipalan utama pemerintah bn adalah mewujudkan astro didunia media. Dan kesilapan kedua mereka adalah membenarkan Al-Jazeera dikumandang didalam astro. Buruk-buruk astro, ada kebaikan juga untuk rakyat Malaysia.

Dengan wujudnya dunia Al-Jazeera di media Malaysia. Walaupun dibayar. Namun pakcik-pakcik tua yang duduk dirumah bersama isteri-isteri mereka dapat melihat betapa zalimnya polis Melayu membelasah orang Melayu sendiri. Hanya semata-mata orang Melayu itu berkumpul untuk membersihkan pilihanraya Malaysia yang penuh tidak adil.

Mereka berkumpul, bukannya menyuruh Najib letak jawatan, mereka berkumpul, bukannya untuk mengharamkan umno, tidak, mereka berkumpul dan dibelasah polis, bukan kerana mereka mahu polis dihapuskan, tidak, mereka hanya berkumpul untuk memberitahu dunia dan rakyat Malaysia agar sistem pilihanraya di Malaysia dibersihkan, direformasikan menjadi adil dan telus dan seimbang. Bukannya hendak menjatuhkan kerajaan memerintah.

Hamba dan kami semua yang tidak dapat masuk ke KL untuk bersama-sama berhimpun, mengucapkan tahniah, terutama mereka yang ada bekas cedera dan sakit, lebih-lebih lagi ada seorang yang meninggal dunia, hanya semata-mata mahu melihat dunia Malaysia ini menjadi lebih adil dan bersih. Jasa anda semua akan dikenang sehingga mati.

TAHNIAH kepada rakyat Malaysia yang berhimpun semalam.

1 ulasan:

abu idris berkata...

arrayah.info - Analisis di antara KHILAFAH 2.0 dengan BERSIH 2.0

arrayah.info - Demonstrasi KHILAFAH 2.0 berjaya bukan BERSIH 2.0