Mari sama-sama kita sebut syahadah

Selasa, April 05, 2011

NAK FITNAH, FITNAH LAH, ASAL ISTERI TAHU IANYA TIPU.

Suasana negara sekarang diselebungi dengan maksiat. Penuh dengan cerita biru. Mana tidaknya. Setiap rakyat di paparkan cerita lucah untuk dipertontonkan. Haram betul umno. Hanya disebabkan hendak menjatuhkan seorang bernama Anwar Ibrahim, maka rakyat dikotorkan minda. Memang syaitan umno.

Jika ada tok guru yang kata undi dan sokong umno boleh jadi dosa, rakyat bising, marah. Hah! Tengok sekarang, tidak nampak-nampak lagikah kejahatan umno yang memang jahat semenjak ianya ditubuhkan oleh pakatan Melayu dan Inggeris. Buta lagikah kita umat Melayu?

Tetapi, apa yang pasti, walau apa puak-puak jahat umno hendak sebut pada Anwar sekarang, hamba yakin Anwar sudah tidak kisah, kerana isterinya sendiri yang terpaksa menonton filem lucah untuk memastikan adakah betul yang berlakon itu suaminya, memberi jawapan bahawa ianya bukan Anwar.

Apa lagi kita sebagai suami yang hendakkan lagi. Isteri kita sendiri tidak mengaku yang kita telah dituduh berzina. Biarlah masuk penjara sekalipun, namun hati kita tetap akan tenang kerana teman sekatil kita yang halal mengetahui kita tidak bersalah.

Korang puak umno, korang buatlah fitnah lagi dan lagi, hamba peduli apa dengan melayu korang, kan ke korang sendiri yang kata, kubur masing-masing. Apa? Ingat neraka itu panas macam api kat dunia ke?.... Jangan menyesal melayu.

0 ulasan: