RAIS YATIM STUPID TO THE EXTREME OF MONKEY

Ha! Ha! Ha! umno memang lawak sungguh. Dulu kini dan selamanya asyik-asyik menipu. Bukan takat menipu, tetapi membohong tahap gaban. Yahudi zionis pun tabik!

Ada mamat sepapan ni sudah cakap melalut. Dia kata wartawan tolong tulis benda-benda yang adil dan seimbang. Bukan macam pembangkang yang asyik kritik hentam kromo. Hah! Hah! Hah! Ayat muamar Gaddafi sungguh! Dia menipu orang, wartawan dia fitnah lampau-lampau Pakatan Rakyat, buat cerita cap ayam, tipu sana, kelentong sini, bohong situ, kemudian dia pula tuduh PR yang buat berita tipu. Hamba pun tidak tahu jambatan mana dia seberang setelah dia bakar hangus jambatan itu.

Stupid betul!

Ha! Ha! Ha! umno buat cerita lawak lagiii.....

Tolonglah Rais, kamu settlelah dulu dengan blogger-blogger penjilat umno tu yang menuduh kamu merogol. Kamu nasihatkan wartawan kamu dahulu, selepas itu, barulah buat cerita fitnah lain. Jangan buat kerja otak di kepala lutut.

Sudahlah media di Malaysia tidak bebas macam zaman Nazi, parti politik yang halal yang tidak menyokong bn pula diikat dengan besi keluli 5 tan tanpa boleh langsung untuk mereka keluar membuat kenyataan di TV dan radio, akhbar rasmi parti pula disekat seperti menyekat orang jual marijuana. Jadi, apa yang adilnya wahai Rais? Apa yang seimbangnya wahai Rais?

Apa punya mentaliti kamu ni Rais? Janganlah buat kenyataan seperti itu, Stupid sangat.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?