GMC: 4JUTA MANA CUKUP, SEPATUTNYA 1BILION SETAHUN UTK HANCURKAN UMNO-APCO!

Jika hamba ini jutawan, bukan setakat RM4 juta tiga tahun hamba sanggup beri kepada GMC menjahanamkan BN-APCO, tetapi RM 40 juta sebulan pun hamba sanggup.

Masih lagi terngiang-ngiang kata-kata tok guru Nik Aziz, disebabkan adanya umno di bumi melayu ini, mengakibatkan kita terpaksa buang masa berlawan dengan parti yang tidak suka Islam itu, yang sepatutnya, masa yang terluang melawan umno-apco itu boleh dibuat untuk memartabatkan Islam dan berdakwah Islam kepada orang bukan Islam.

Terus terang hamba kata, umno adalah satu spesis parti politik yang dicipta oleh kafir penjajah dahulu kerja khususnya adalah untuk menghancurkan Islam di tanah Melayu dan memisahkan Islam dengan orang Melayu. Kerana umno-apcolah, melayu sekarang menjadi gila rasuah, kerana umno-apcolah melayu sekarang benci hudud, kerana umno-apcolah melayu disukukan antara Islam, politik dan masjid, kerana umno-apcolah melayu telah diyahudikan! Ya, melayu telah diyahudikan! Dari penasihat kerajaan umno-apco yang pro zionis, kepada polis melayu yang telah di'zionis'kan oleh pihak Israel laknatullah.

Hamba menjadi pelik bin ajaib bin senak perut melihat mamat hartamas itu berbising-bising berkenaan dengan RM4juta untuk menjatuhkan Pak Lah. Memang patutlah kerja parti yang tidak sekutu dengan BN mesti ada peruntukan untuk menjatuhkan pihak lawannya. Ingat buat kerja semua free of charge ke?

Sepatutnya GMC ini patut dibanggakan oleh pihak parti PR untuk dinaik tarafkan lagi sehingga berupaya membuat satu channel TV internet 24 jam seperti juga TV1, TV2, TV3, Channel8, NTV9 menjadi alat fitnah jahat umno-apco. Bukan setakat RM 4 juta 3 tahun, patutnya RM1bilion setahun patut diperuntukkan untuk menjahanamkan umno-apco yang sudah menjadi talibarut zionis itu.

Tindakan mewujudkan kembali GMC dengan lebih sistematik dan teratur perlu dijalankan dengan kadar segera. Janganlah pula menjadi terlebih pandai ianya diberi urus tadbir kepada orang umno-apco yang memang sah telah di zioniskan oleh penasihat yahudi mereka. Jangan buat kerja bodoh 2 kali.

InsyaAllah dengan terhapusnya umno, umat melayu akan kembali kepada Islam yang syumul.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?