Mari sama-sama kita sebut syahadah

Sabtu, November 14, 2009

ARAB JAHILIAH PUN BENARKAN NABI MENUNAIKAN HAJI, TAPI INI MELAYU?

Malampau betul. Masih ramai manusia yang berhati syaitan berada di dalam diri orang-orang Melayu ini. Hamba tidak faham, mengapa ada manusia, yang suka sangat membuat kerja bohong fitnah, mengata bermacam-macam, terhadap seorang insan yang terang-terangan baik dan zuhud hanya kerana orang yang baik itu adalah orang PAS, bukan umno?

Hari ini adalah hari dalam sejarah hamba melihat keburukan media massa umno, membuat kerja tidak siuman, mencela insan yang tidak patut dicela sehingga insan itu membatalkan niatnya untuk melaksanakan rukun Islam kelima.

Melampau betul.

Tok Guru Nik Abdul Aziz, seorang ulama tersohor, dengan sifat zuhud, rendah diri, iman yang teguh, lemah lembut, sanggup ada orang melayu yang mengatakan tok guru menerima rasuah haji. Celaka sungguh melayu itu!

Hamba berharap, manusia melayu yang bertanggungjawab terhadap fitnah busuk yang terlalu najis ini terhadap tok guru Nik Aziz akan ditimpa musibah yang berlipat kali ganda terhadap mereka dunia dan akhirat.

Kafir jahiliah Quraisy dahulu pun membenarkan Rasulullah menunaikan Haji di Makkah. Inikan pula orang melayu, lagi teruk dengan kafir jahiliah kah mereka? Hamba tidak menuduh mereka ini kafir murtad, tidak, jauh sekali tidak! Hamba hanya ingin mempersoalkan, adakah mereka ini berperangai lebih teruk daripada kafir jahiliah? Tolong jawab persoalan ini.

Sedih melihat perangai orang melayu ini, yang berperangai macam syaitan, bernafsukan haiwan, berotakkan najis. Lebih baik kamu semua tidak wujud di dunia ini, tenang hidup.

Kepada Tuan Guru Nik Abdul Aziz, hamba walaupun sedih, namun bersyukur dengan peristiwa ini kerana dengan adanya peristiwa ini, menampakkan kita semua, siapakah melayu-melayu yang jahat terhadap Islam.

0 ulasan: