Mari sama-sama kita sebut syahadah

Selasa, Februari 03, 2009

THE UMNO STRIKE BACK.

UMNO sudah mengamuk. Mengamuk buat perkara jahat. Dulu buat benda-benda jahat sudah semacam berkurangan zahirnya semasa Pak Lah memerintah UMNO, sekarang bila Najib baru berura-ura mahu mengambil alih pemerintahan UMNO, maka kejahatannya telah dizahirkan kembali.

Peristiwa 60-an kembali berirama. Lompat-lompat sikatak lompat kembali menjadi budaya. Dahulu Terengganu, kemudian Sabah, maka insyaAllah, kita doakan Perak tidak akan berlaku lompat-melompat sehingga tumbang Kerajaan negeri.

Itulah, tok guru sudah kata, jangan berlagak bila menang. Jangan kutuk-kutuk pihak yang kalah. Kan ke mereka sudah mengamuk macam orang gila meroyan. 1 masuk PKR, 2 masuk UMNO. Parah ni. Serupa macam Terengganu dahulu kala. 1 masuk PAS, 2 masuk UMNO, setahun kemudian 1 lagi masuk UMNO. Habis kerajaan negeri PAS.

Kesimpulannya apa disini. Kita jangan sesekali under estimate musuh kita. Jangan terlebih lebih over confident dengan kemenangan ini. Puak UMNO ini apabila diwujudkan terus memerintah, sehinggalah sekarang. Oleh kerana lahir-lahir sahaja ke dunia terus memegang kuasa, maka puak ini akan melakukan apa sahaja untuk kekal berkuasa. Dan pastinya, selalunya buat dengan cara yang haram.

Maka marilah sama-sama kita rakyat Malaysia untuk jangan jemu-jemu menentang BN yang memang jelas satu parti politik yang mengamalkan cara politiking yang amat jahat lagi kotor senajis najis mugholazah. Jangan putus asa walau apapun yang berlaku. Kerana mereka ini memang berperangai buruk, maka jangan terkejut perkara yang lebih buruk dari ini akan dilakukan mereka. Buruk sungguh mereka-mereka ini. Ptuih!

0 ulasan: