JIKA MAC INI NAJIB JADI PM,......

Pada pendapat peribadi hamba , hamba melihat, jika bulan Mac ini, najib kompem menggantikan pak lah, dan najib jadi pm Malaysia, maka, perkara yang paling hamba nampak ialah, PR akan cuba dimusnahkan dengan apa cara sekalipun.

Perkara pertama hamba berpendapat ialah;

1) Anwar akan kembali diheret ke dalam penjara kerana kes liwat saifulnya. Inilah perkara utama perancangan najib cap ayam ini. Iaitu 'membunuh' ketua agar kemudian anak-anaknya akan senang 'disembelih' kemudian hari.

2) Akan memusnahkan lagi satu kerajaan negeri PR. Jika Perak sudah 'berjaya', maka projek kedua ialah Selangor. Bagaimana hendak mendapatkan 9 ADUN cap ayam, sudah semestinya dari PKR. Kerana apa? Kerana ketua mereka telah di'mati'kan fungsinya. ADUN DAP dan PAS mereka susah hendak dibeli, maka mamat minah PKRlah yang akan di'culik'nya lagi. Untuk lagi 3 negeri, hamba berpendapat mereka akan abaikan sehingga pru13.

3) Akan mengoperasi lalangkan pemimpin-pemimpin utama PR.

4) SPR akan di'perkukuh'kan BNnya sehingga PRU akan menjadi pilihanraya Saddam Hussein, barulah PRU13 akan dibuat.

5) Itupun jika Anwar tidak terlebih dahulu menjadi PM.

Apa-apa cerita, PR mesti membentuk kerajaan Pusat sebelum pru13. Jika tidak maka hamba rasa, cerita 2004 mungkin akan berulang. Oleh itu, buatlah sesuatu wahai ahli politik yang geliga si Anwar wei,......

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KIRA-KIRA KOS BALIK KAMPUNG.

NABI ISA AL-MASEH LAHIR 25 DIS ATAU 1 JAN?

KERJA UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK KERJA?